Ina želi ‘akcelerirati nove ideje’ u energetici, maloprodaji i mobilnosti

Autor: Bernard Ivezić , 28. kolovoz 2019. u 22:00
M. Mrkonjić (Ina), F. Šesnić (ZIcer), B. Golob (Step RI) i H. Balen (Algebra)/Josip Regović/PIXSELL

Kompanija razvila prvi program podrške startupima.

Ina, najveća kompanija u Hrvatskoj pokrenula je vlastiti startup program kojim želi financijski i na druge načine potpomoći nove biznise u području maloprodaje, mobilnosti i energetike.

U Ini su otvoreni i za druga inovativna područja, a čiji se poslovni modeli pokažu samoodrživima i komplementarnima poslovanju kompanije. Novu stranicu Ina je otvorila ugovoriši u srijedu suradnju s najvećim startup hubom u Hrvatskoj Zicerom, najvećim domaćim privatnim startup hubom Algebra Labom i riječkim startup hubom u kojem je najbrže superračunalo u Hrvatskoj Step RI-jem.

Marijan Mrkonjić, direktor Novih biznisa Ine kaže da kroz svoj startup program kompanija želi pronaći inovativna rješenja kojima će unaprijediti svoje poslovanje.

"Ina je pokrenula sveobuhvatan program, nazvan ANI, za privlačenje inovativnih ideja, timova i startupova u skladu s vlastitom razvojnom vizijom koja prati promjene na tržištu te pozivamo sve zainteresirane da nam se jave", kaže Mrkonjić. Frane Šesnić, direktor Zicera kaže da je suradnja uvod u novi krug predakceleracijskog programa Startup Factory koji je pomogao da u Ziceru radi više od sto startupa, najviše u Hrvatskoj. Hrvoje Balen, član Uprave Algebre kaže da je Algebra Lab pravo mjesto za nove, tehnološki napredne ideje i projekte kojima treba mentorska i inženjerska podrška.

"U projekt unosimo iskustvo 11 startup generacija u sedam godina, ali i veliku energiju Algebre sa svojih 500 nastavnika, istraživača i znanstvenika", kaže Balen. Boris Golob, direktor Step RI-ja kaže da je partnerstvo s Inom silno važno i kao simbol tehnološke reindustrijalizacije Rijeke. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ne vjerujem da će to ići. Krute korporativne strukture i startupi ne idu zajedno. U Ini ideje mogu dolaziti samo s vrha korporativne piramide a nikako iz njene baze, što je nužno za uspješan startup. Startupi traže otvorenost prema svemu a najviše prema kritici, a nikako politiku “ne talasaj”. Uostalom, pokušavali su neki i prije samo im je podignut znak “stop” s viših razina hranidbenog lanca.

New Report

Close