Holding uvodi novu uslugu zbog koje nećemo više čekati u redovima

Autor: Poslovni.hr , 10. kolovoz 2018. u 08:58
Foto: Luka Stanzl / Pixsell

Korisnici će većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolaska građana u naše poslovnice i ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički.

Da mladence muke poštede barem u jednoj stvari, dosjetili su se u Holdingu, u kojem će se od rujna sve promjene podataka ovakve vrste moći napraviti i preko interneta, piše Večernji list.

Što se, konkretno, mladenaca tiče, oni će na jutarnjoj kavi mobitelom na sučelje Holdingove stranice učitati fotografije svojih osobnih iskaznica i vjenčanog lista, napisati novo prezime i riješiti promjenu i prije nego što im se u omiljenom napitku otopi šećer.

– Korisnici će većinu zahtjeva iz redovnog poslovanja, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolaska građana u naše poslovnice i ovisnih trgovačkih društava, moći generirati elektronički, odnosno pristupajući putem internetskog sučelja – objašnjava Tomislav Jurić iz Holdinga, iz kojeg će uz sljedeće račune na kućne adrese poslati i upute o novoj usluzi koju nude.

Spajanje i promjene podataka preko interneta bit će u potpunosti sigurne jer, govore u Holdingu, sustavu će se pristupati preko platforme e-građani.

– Zahtjevi za promjenu naziva obveznika, promjenu adrese dostave računa, zahtjevi za preknjiženje – nabraja Jurić što će se na samom početku moći obaviti preko mreže, pa odmah dodaje kako će se sustav nadograđivati u skladu sa željama i potrebama korisnika. I ove koje će sad uvesti, rezultat su, kaže, upravo komunikacije sa Zagrepčanima.

Komentirajte prvi

New Report

Close