Aplikacija Zagreb Be There osvojila nagradu u Francuskoj

Autor: Marija Crnjak , 15. lipanj 2015. u 11:46
Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Festival će se održavati svake godine, a grad domaćin sljedeće godine će biti Dubrovnik, na temu “Izazovi kulturnog turizma u Europi”.

Turistička zjednica Grada Zagreba osvojila je prvu nagradu za mobilnu aplikaciju Zagreb Be There na prvom Europskom festivalu turizma i strategije održanom početkom lipnja u Francuskoj. Aplikacija lansirana prošlog ljeta posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske puteve za obilazak grada uz pomoć pametnih telefona a osmišljena je u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog, prema principu koji pravila i načine interakcije iz videoigara preslikava na stvarni svijet.

Nakon što odaberu rutu turisti obilaze lokacije i pritom im pomaže karta, s tim da na većini lokacija iz rute otključavaju jednu od nagrada, poput popusta na ulaznice ili unajmljivanje bicikla. Partneri projekta su Muzej prekinutih veza, Lauba, Tehnički muzej, NextBike i Zoološki vrt grada Zagreba.

U natjecateljskom dijelu Festivala održanom u gradiću Rueil Malmaison pokraj Pariza predstavljene su najnovije turističke tendencije, kao i razvojne turističke strategije zemalja sudionica festivala. Na festivalu je sudjelovalo 30 gradova iz ukupno 20 država među kojima su i gradovi iz Španjolske, Portugala, Italije, Poljske, Njemačke, Cipra, Grčke, Malte, Latvije, Estonije, Mađarske i Rusije. Od hrvatskih gradova predstavili su se Zadar i Zagreb, stoji u objavi Hrvatske turističke zajednice. 

Festival će se održavati svake godine, a grad domaćin sljedeće godine će biti Dubrovnik, na temu "Izazovi kulturnog turizma u Europi".

Zadovoljstvo najavom organiziranja idućeg festivala u Dubrovniku iskazala je i Daniela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj. Ona je naglasila kako je riječ o festivalu koji spaja povijest, kulturu, znanja i turizam. Kako je rekla, Dubrovnik time dobiva priliku postati europskom turističkom središnjicom te iz prve ruke saznati nove strateške turističke tendencije koje su nerijetko presudne u strategijama privlačenja novih dolazaka.

Komentirajte prvi

New Report

Close