Prihodi u globalnoj internetskoj trgovini premašili 1.000 milijardi dolara

Autor: Poslovni.hr/Hina , 06. veljača 2013. u 13:00
Guliver/Thinkstock

Prihodi u elektronskoj trgovini u SAD-u za prošlu su godinu procijenjeni u visini 343 milijarde dolara. Slijedi Japan s ostvarenih 127 milijardi dolara.

Globalni prihodi ostvareni u elektronskoj trgovini na malo lani su prvi put premašili 1.000 milijardi dolara, od čega je najveći iznos ponovo zabilježen u SAD-u dok je Kina na putu da se ove godine probije na drugo mjesto, objavila je istraživačka tvrtka eMarketer.

Globalni prihodi u trgovini putem interneta lani su tako porasli za 21,1 posto, na nešto više od 1.000 milijardi dolara, objavila je u utorak tvrtka za prikupljanje i obradu tržišnih podataka čije je sjedište u New Yorku. Ujedno prognoziraju da će globalna prodaja u 2013. ojačati dodatnih 18,3 posto, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu u Aziji. Sjeverna Amerika je i dalje vodeća regija za elektronsku trgovinu, s ostvarenim prihodima od 364 milijarde dolara u prošloj godini, što je povećanje od 13,9 posto u odnosu na godinu ranije.

U 2013. će se po procjeni istraživačke tvrtke azijsko-pacifička regija najvjerojatnije probiti na vodeće mjesto, s obzirom na očekivani porast prihoda za 30 posto, na 433 milijarde dolara. Prihodi u elektronskoj trgovini u SAD-u za prošlu su godinu procijenjeni u visini 343 milijarde dolara. Slijedi Japan s ostvarenih 127 milijardi dolara, Britanija sa 124 milijarde i Kina sa 110 milijardi dolara.  Kina bi se ove godine po prognozama eMarketera trebala probiti na drugo mjesto u svijetu, s obzirom na procijenjeni 65-postotni rast prihoda, na 181 milijardu dolara. SAD bi trebao ostati najveće tržište, no tamošnji će rast prihoda usporiti na 12 posto i dosegnuti 384 milijarde dolara.

"Prosječna potrošnja po korisniku u Kini smanjena je i ove bi godine trebala iznositi svega 670 dolara. Međutim, broj tamošnjih digitalnih kupaca u snažnom je porastu, tako da se očekuje da će se broj onih koji kupuju robu putem interneta u Kini gotovo udvostručiti između 2012. i 2016. godine", stoji u priopćenju eMarketera. Podaci kojima se koristi istraživačka tvrtka uključuju trgovinu na malo, kupnju putničkih karata i aranžmana, te digitalnih sadržaja kupljenih putem svih digitalnih kanala, uz izuzetak klađenja i kupnje ulaznica.

Komentirajte prvi

New Report

Close