Ministar infrastrukture protiv autoceste do Macelja

Autor: Tomislav Oharek , 16. rujan 2014. u 22:00
Peter Gašperšič bi čekao da uđemo u Schengen

Radije bi dogradili őbilaznicu oko Ljubljane nego uklonili europsko ljetno usko grlo.

Budući slovenski ministar za infrastrukturu Peter Gašperšič smatra da bi zbog nedostatka novca nova vlada Mire Cerara veći prioritet trebala dati dogradnji autocesta oko Ljubljane nego dovršetku tzv. Pyhrnske autoceste iz Austrije preko Slovenije do graničnog prijelaza Macelj.

O novoj Cerarovoj vladi parlament će glasovati u četvrtak na plenarnoj sjednici."Istina je da gužve i zastoji na tom pravcu u ljetnoj sezoni bacaju slabo svjetlo na Sloveniju, ali je pitanje ima li stvarno smisla prioritetno investirati u taj projekt samo zbog opterećenja prometa u nekoliko ljetnih vikenda, te zbog njemačkih turista koji putuju u Hrvatsku", rekao je Gašperšič tijekom predstavljanja pred parlamentarnim odborom za infrastrukturu i prostor."Više bi smisla imalo ulagati u neke druge dijelove autocesta, na primjer u zapadnu ljubljansku obilaznicu i u vezu Ljubljane autocestom do Brezovice", kazao je Gašperšič koji je ministarski kandidat Stranke Mire Cerara (SMC).

Po njegovim bi riječima prometne gužve na spomenutom dijelu cestovne veze prema Hrvatskoj preko graničnog prijalaza Macelj ostale i nakon što autocesta bude u cijelosti dovršena jer se u ljetnim mjesecima tim pravcem vozi velik broj turista prema Hrvatskoj."Zastoji na tom pravcu trajat će u sezoni sve dok Hrvatska ne postane članica Schengenskog prostora", ocijenio je Gašperšič.Slovenija je nedavno nakon dugih godina odgađanja izdala građevinsku dozvolu za prvu etapu od 13 kilometara na trasi Draženci-granični prijelaz Gruškovje/Macelj. Slovenska tvrtka DARS koja upravlja autocestama procjenjuje da bi gradnja potrajala oko četiri godine i bila završena do turističke sezone 2018.Riječ je o zadnjim kilometrima tzv. štajerske autoceste kroz Sloveniju. Unatoč tome što DARS navodi da je financijska konstrukcija za taj projekt zatvorena i realna te da će biti potrebno 250 milijuna eura, Peter Gašperšič se s time ne slaže.

Komentirajte prvi

New Report

Close