Česi tulumom proslavili 150 godina piva Staropramen

Autor: Lucija Špiljak , 15. rujan 2019. u 22:00
Darko Ivančević, globalni potpredsjednik Staropramena

S izvozom Staropramena se krenulo 50-ih godina prošlog stoljeća, a sada se to pivo prodaje u 35 zemalja.

Molson Coors je danas treća pivovara u svijetu koja se u svom globalnom portfelju, uz veliki broj lokalnih brendova, može pohvaliti i upravljanjem s četiri velika pivska globalna brenda – Coors Light, Miller, Blue Moon i Staropramen iz Češke u kojem već godinama imaju priliku uživati i hrvatski pivoljupci", ispričao nam je Darko Ivančević, globalni potpredsjednik Staropramena čiji je tim odgovoran za ovaj praški pivski brend koji ove godine slavi 150 godina poslovanja. 

Proslava se održala u samom sjedištu pivovare u Pragu, a cijeli pivski i gastro doživljaj pod bačvama začinio je koncert legendarnog glazbenika Nilea Rodgersa i grupe Chic. Priča praškog pivskog diva seže još u daleku 1869. godinu kada se rodila ideja Staropramena, koju su osmislili češki pivoljupci. Možemo ih nazvati i svojevrsnim tadašnjim startupom. Česi i dalje pivsku tradiciju njeguju kroz autentičnost, tradiciju i recepturu, a njihov brewing proces poštuje i prati i Staropramen, napomenuo je Ivančević. 

 

2 milijuna

hektolitara piva Staropramen izvezeno iz Češke

S međunarodnim poslovanjem i izvozom krenuli su 50-ih godina prošlog stoljeća, a uz Molson Coors je volumen danas veći od dva milijuna hektolitara izvan Češke u više od 35 zemalja. Staropramen raste i u našim susjednim zemljama, a najznačajnije su zemlje CEE, Slovačka, Velika Britanija, Rusija, Ukrajina te Švedska gdje je Staropramen već godinama broj 1 premium internacionalni brand. Važnost Češke kao domicilnog tržišta, gdje zauzima treće mjesto u najzahtjevnijem mainstream segmentu, neupitna je. 

"Dosegli smo šest-sedam posto ukupnog pivskog tržišta u nekim zemljama", kaže Ivančević. No, priznaje da se danas, kao i veliki broj drugih pivovara, suočava s izrazito konkurentskim tržištem na koje, osim samih pivovara, utječu i druge kategorija pića. "Premda je ovo izazovan posao, pozdravljamo uspjeh svakog, tako i craft pivovara čija je pojava pozitivno utjecala na ukupno podizanje poznavanja pivske kulture", poručio je. Strategija za daljnji rast i uspjeh Staropramena i dalje će biti u trajnom ulaganju u vrhunsku kvalitetu piva, kao i jačanju suvremene uloge i svrhe branda prilagođene trendovima današnjih potrošača.

Komentirajte prvi

New Report

Close