Kineska pivovara Cingtao je u prvih šest mjeseci ove godine imala dosad nezabilježen rast zarade zahvaljujući i tome što je bila sponzor nedavno završenih Olimpijskih igara u Pekingu.
Cingtao je drugi po veličini proizvođač piva u Kini koji je planirao uz pomoć svoje olimpijske reklamne kampanje preuzeti čelnu poziciju na domaćem tržištu. Pivovare iz Kine su na sponzoriranje Olimpijade utrošile u prvih šest mjeseci ove godine više od 232 milijuna dolara, zbog čega je njihov prihod u tom razdoblju uzletio čak 42 posto, na 55,4 milijuna dolara, navodi se u izvješću britanske televizijske kuće BBC. Istodobno proizvođači piva u nizu drugih zemalja posluju s teškoćama zbog povećanja cijena ječma, hmelja i materijala za ambalažu. Kina je, inače, svjetski lider po potrošnji piva. Njezino domaće tržište tog pića je krajnje diversificirano i prema ocjeni stručnjaka zapadnim proizvođačima nije nimalo lako nadmetati se s kineskim pivarama.
(BBC)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu