Don Don vratio crni kruh na srpsko tržište

Autor: Poslovni dnevnik , 04. travanj 2017. u 15:19
U Don Donovoj prodaji crni kruh je dosegnuo 10%/Kristina Štedul Fabac/PIXSELL

Slovenska kompanija u Zrenjaninu proizvodi i crni somun koji planira izvoziti u susjedne zemlje.

Slovenska kompanija Don Don, počela je u Zrenjaninu proizvodnju crnog kruha, a proizveli su i crni somun, čiji se izvoz najavljuje u okolne zemlje.

Posrnulu zrenjaninsku pekaru Žitoprodukt Don Don je zakupio 2011. godine, ulažući svake godine u opremanje i modernizaciju. Zapošljavaju 90 ljudi i dosegnuli su proizvodnju od 45.000 komada kruha dnevno. Nakon jednomjesečne probne proizvodnje, tržište je dobro prihvatilo pravi crni kruh, a on je u asortimanu već dosegnuo gotovo 10 posto. "Brašno T1100 dobivamo mljevenjem pšenice u našem mlinu, čiji je kapacitet 200 tona dnevno.

Za nijansu je tamnije od bijelog, pa je često teško na prvi pogled uočiti razliku, a ona je još manja kada govorimo o gotovom kruhu. Ipak, 100% crni kruh ima specifičnu aromu i svježinu, veći sadržaj proteina, masti i minerala, a od ostalih vrsta posebno se izdvaja po sadržaju biljnih vlakana", objašnjava za Večernje novosti Verica Petrov, glavni tehnolog Žitoprodukta. Prema njenim riječima, namirnice od 100% crnog brašna koriste u prevenciji pretilosti, kardiovaskularnih bolesti i poremećaja zbog nepravilne prehrane. Potrošači će pravi crni kruh prepoznati ne po tome koliko je crn, već po vlažnoj sredini, punom ukusu, specifičnoj aromi i svježini. 

Komentirajte prvi

New Report

Close