Dobit Levi’sa potonula za nevjerovatnih 98 posto

Autor: Ksenija Končevski , 15. srpanj 2008. u 06:30

Neto dobit tvrtke u drugom kvartalu pala je s lanjskih 46 mil. USD na milijun USD

Američki proizvođač odjeće Levi Strauss & Co. (Levi’s) poslovanje za drugi kvartal zaključio je padom neto dobiti od čak 98 posto, što uprava pripisuje globalnom padu prodaje i teškoćama u dogradnji tehnoloških sustava koji su doveli do kašnjenja u isporukama i do sedam dana.

Neto dobit Levi’sa, poznatog širom svijeta po džinsu, za drugi kvartal je prema lanjskih 46 milijuna potonula na milijun dolara. Prihode je američka tvrtka istovremeno umanjila 8 posto, na 936 milijuna dolara nakon prošlogodišnjih 1,02 milijardi dolara, a razlog tome je pad potražnje na vodećim globalnom tržištima, u Sjedinjenim Američkim Državama, Europi te u regiji Azije i Pacifika. Ne uključujući koristi od tečaja dolara u odnosu na druge vaute, američka tvrtka je u spomenutom razdoblju, zabilježila usporavanje rasta potražnje te pad prihoda u Europi te u regiji Azije i Pacifika. Levi’s je u drugom kvartalu zabilježio pad prometa od 19 posto u Sjevernoj Americi gdje kupce zabrinjava usporavanje rasta gospodarstva, pad vrijednosti kuća i stanova te poskupljenje goriva i hrane. “Ostatak svijeta je u ranoj fazi sličnih ekonomskih izazova kakve prolazimo u Sjedinjenim Državama”, ustvrdio je predsjednik uprave Levi’sa John Anderson te dodaje da cijene energenata, a odnedavno i hrane, negativno utječu na tržište. Nadalje, prodaju u Europi za proteklo kvartalno razdoblje Levi’s je zahvaljujući padu vrijednosti dolara uspio povećati 10 posto, na 268 milijuna dolara, no ne uključujući povoljnosti zamjene valuta potonula je četiri posto. Prihode u regije Azije i Pacifika Levi’s je za isto razdoblje povećao 6 posto generiravši 191 milijuna dolara, odnosno pali su 1 posto ne uzme li se u obzir stopa zamjena valuta. Usporavanje gospodarskog rasta u SAD-u negativno se odrazilo na rezultate u Sjevernoj i Južnoj Americi gdje je Levi’sova prodaja potonula 19 posto na 477 milijuna dolara. Prodaja Levisove popularne marke hlača Dockers u SAD-u je također potonula, a u Levi’su najavljuju poboljšanje ponude radi povećanja prodaje, rekao je Anderson. Prije Levis’a najmanji rast neto dobiti u zadnje četiri godine u kvartalnom razdoblju do travnja objavio je i najveći europski maloprodajni trgovac odjećom, Inditex.




Komentirajte prvi

New Report

Close