Redizajn starog namještaja za kupce koji žele unikate

Autor: Poslovni dnevnik , 11. travanj 2014. u 10:59
Formirala se niša za prodaju namještaja koji nije unificiran i koji je namijenjen manjoj grupi potrošača koji traže originalnost

Za realizaciju projekta s redizajnom starog namještaja BiH startupu potrebna je početna investicija od 60 tisuća KM.

Na nedavno pokrenutoj BiH crowdfunding platformi Katapult pojavila se poslovna ideja startupa Pinokio koja se želi baviti redizajnom i proizvodnjom unikatnog namještaja.

Mlade sarajevske arhitektice Andrea i Maša, koje su pokrenule projekt, kažu da su prepoznale svjetski trend stavljanje u ponovnu upotrebu starijih proizvoda kao i dizajniranja interijera, s naglaskom na redizajniranje namještaja koji je prolaskom vremena izgubio svoj sjaj ili funkciju. Zato su došle na ideju da bi stari namještaj mogao biti idealan medij ne samo za umjetničko izražavanje već i za pokretanje posla. 

Nagrada za ideju
Zamisao je da se od starih i odbačenih komada namještaja napravi upotrebljive predmete, a da krajnji korisnik može uživati u njihovoj funkcionalnosti i estetskoj preobrazbi. Za taj projekt na takmičenju za najbolju poslovnu ideju žena iz Bosne i Hercegovine "Women Entrepreneurship Conference in Sarajevo" nagrađene su trećim mjestom, što im je, kažu, bio dodatni poticaj da nastave s radom."U svijetu masovne proizvodnje i unificiranost stila i izbora formirala se niša za proizvode koji nisu unificirani i koji su namijenjeni pojedinačnom potrošaču. Također, uređivanje interijera i njihovo opremanje jedinstvenim komadima namještaja nameće se kao potreba. Jedinstveni proizvod se prepoznaje u masi drugih proizvoda. Umjetničko djelo, skulptura, slika ili čak automobil posebno prilagođen individualnom kupcu, nalazi svoje mjesto i zainteresirano tržište, te zadovoljava ukuse manjih grupa koji se žele izdvojiti iz mase", kažu u Pinokiju o potencijalnim kupcima svojih proizvoda. Za realizaciju projekta potrebna im je početna investicija od 60 000 KM.

Suradnja kupaca
Kada pokrene Pinokio posao želi stvoriti dvije linije namještaja. Prva je redizajn "s našim potpisom" pri čemu Pinokio bira namještaj i odlučuje o njegovom redizajnu. Druga linija je redizajn u kojem sudjeluju klijenti koji donose svoj namještaj i zahtijevaju specifičan dizajn. Riječ je, dakle, o redizajna namještaja koji je prestao zadovoljavati nečiji ukus.

Komentirajte prvi

New Report

Close