Pokrenuli smo društvenu mrežu za kućne ljubimce

WOW.HR je kombinacija društvene mreže i portala, a projekt su pokrenuli Marin Zenić, Milan Gostimir i Tomislav Šeremet. U sklopu stranice nalaze i LJUBIMCI.WOW.HR - mjesto gdje korisnici mogu predstaviti svoje kućne ljubimce i izmjenjivati njihova iskustva, učitavati slike te raspravljati o svemu povezanom uz svoje najdraže ljubimce. Evo što o svemu kažu pokretački projekta...

Čitatelji, pažnja: Budite inovativni u komentarima i osvojite vrijedne nagrade!

OSOBNA ISKAZNICA (Ime, tvrtke, čime se bavi, kada je nastala, tko su vlasnici… )

WOW je ambiciozni projekt mladih, obrazovanih i strastvenih informatičara koji su svoje znanje sa fakulteta prenijeli u 4 zida svoje sobe iz koje nisu izlazili dok nisu napravili nešto WOW. Suosnivači su Marin Zenić, Milan Gostimir i Tomislav Šeremet… WOW.HR je kombinacija društvene mreže i portala. Kako su društvene mreže postale velik dio današnjeg života, bazirali smo se napraviti što društveniji portal i osvježiti ga sa mnoštvom raznih mogućnosti. Veliku pozornost posvetili smo dijeljenju sadržaja koji su bitni sa prijateljima i postavkama privatnosti! Ako ste osoba koja želi imati apsolutnu kontrolu nad sadržajem svog profila, vjerujemo kako je ovo pravo mjesto za vas! Jako bitan element jest i personalizacija - filtriranjem možete odabrati samo ono što vas zaista zanima! Ono što je zanimljivo jest to što se svaka aktivnost na stranici nagrađuje virtualnom valutom, a dobiveni virtualni novčići mogu se zamijeniti za zabavne darove kojima se mogu iznenaditi prijatelji. Posebno bi istaknuli još jednu mogućnost uz vijesti, forum, blog i učitavanje video zapisa, a to su kućni ljubimci.

LJUBIMCI.WOW.HR je mjesto gdje korisnici mogu predstaviti svoje kućne ljubimce i izmjenjivati njihova iskustva, učitavati slike te raspravljati o svemu povezanom uz svoje najdraže ljubimce. Ono što ovu WOW čini posebnim za ljubimce je jednostavnost djeljenja sa prijateljima. Pošto su kućni ljubimci jedan dio velike društvene mreže, prijatelji automatski pregledom statusa na zidu mogu vidjeti novosti o kućnim ljubimcima prijatelja što uvelike povećava interakciju i povezanost sa kućnim ljubimcima… Isto tako, korisnici mogu podesiti postavke privatnosti i komentiranje kako god oni žele ili pak onemogućiti neželjeni pristup svojem ljubimcu. Svaki ljubimac na raspolaganju ima i svoj vlastiti forum na kojem može komunicirati i saznati informacije o veterinarima, udrugama, hrani, parenju, šišanju ili nečemu što ga zanima.. Ljudi obožavaju svoje ljubimce te ih ovako na brz i jednostavan način mogu podijeliti sa svojim prijateljima! Kao što smo već napomenuli, naglasak je stavljen na veoma jednostavnu podjelu sadržaja sa prijateljima, detaljne postavke privatnosti i personalizaciju.

Prednosti ovakvog portala su brojne - sučelje je pregledno i prijateljsko za korištenje, za sve WOW mogućnosti trebate imati samo jedan jedini račun, prijenos svih prijatelja i kontakata vrlo je jednostavan, a svi sadržaji mogu se klikom miša podijeliti sa prijateljima. WOW.hr je društvena mreža posebno prilagođena svim dobnim skupinama i profilima korisnika, a u jednu cjelinu spaja velik broj web stranica koje prosječni korisnik svakodnevno posjećuje.

Što vam je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa?

Najveću prepreku definitivno nam predstavlja neprestano uspoređivanje sa drugim društvenim mrežama (prvenstveno naravno Facebookom) te odmahivanje rukom prije nego što uopće čuju tko smo, što želimo i čemu težimo. Pokušavamo objasniti ljudima da nismo klasična društvena mreža i da Facebook nije naš neprijatelj. Da se razumijemo, činjenica je da Facebook donio puno toga novog i inovativnog na internet i od njega smo dosta naučili i primijenili na WOW-u, ali Facebook nije početak i kraj svega! Facebook ima i loših strana, a to je da manje brine za „male“ ljude i njihovu privatnost, a više se oslanja na zaradu i prodaju korisničkih informacija tvrtkama. Isto tako, postao je prenatrpan, prezagušen i teško je izdvojiti bitnu informaciju iz mase. Ljudi provode previše vremena čitajući nebitne stvari o ljudima koje slabo poznaju.

No mi ne ulazimo u to tko želi koristiti najveću svjetsku društvenu mrežu ili ne, postavili smo veoma jednostavnu mogućnost dijeljenja sadržaja na Facebook i Twitter te pregled događanja sa istih društvenih mreža preko WOW-a. Pa tko voli, nek' izvoli! :)

Ne pokušavamo zaprijetiti niti očekujemo da će se zbog nas napuštati Facebook. Kao stazu na svom putu nismo odabrali borbu protiv Facebooka već stvaranje mjesta na internetu gdje bi se Hrvatska spojila u jednu jedinstvenu cjelinu… Isto tako, dodatnu prepreku prilikom pokretanja je predstavljalo i to što nismo imali apsolutno nikakvu pomoć sa strane. Troje ljudi je zaduženo za svaki detalj. Možete zamisliti koliko vremena, energije i neprospavanih noći je bilo potrebno da ovakav projekt ugleda svijetlo dana. Ima mnogo ljudi koji samo uspoređuju, kritiziraju, a ne vide trud koji je netko uložio.

Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize?

Pozitivne strane su jasne: dijeljenje informacija je uvijek potrebno, ne naplaćujemo ništa korisnicima niti domaćim tvrtkama koje se besplatno mogu reklamirati ciljanim korisnicima iz Hrvatske, odlično smo organizirani zbog manjka financija… Negativno: uložili bi više novaca u promociju.

Primjer loše i dobre prakse među domaćim novim tvrtkama?

Eventualno bi spomenuli lošu praksu po našem sudu. Neki portali zbog mogućnosti brze zarade unakazili su svoje stranice pretrpajući ih reklamama koje iskaču na sve strane.. Gdje je korisnik u prvom planu? Bitno je čisto i pregledno sučelje…

Milan Gostimir i Marin Zenić (Privatni album)

Koje su vam tvrtke uzori?

Facebook zbog društvene inovativnosti i jednostavnosti dijeljenja informacija te Google zbog mnogo moćnih i korisnih alata (Analytics, AdWords…) te kompaktnog povezivanja svega navedenog u jednu veliku cijelinu.

Vaš najveći uspjeh dosad?

Pozitivne reakcije korisnika koji su se registrirali i vidjeli kako WOW sučelje izgleda iznutra, to nas veseli, raduje i tjera da budemo još bolji u budućnosti!

Tko vam je ciljana ‘publika’ (potrošači) i kako ju se trudite pridobiti?

Svi Hrvati koji žele proširiti horizonte. Trudimo se pridobiti ih hrvatskim kvalitetom.

Idealna zemlja u kojoj biste voljeli pokrenuti biznis? Ako postoji takva, zašto baš ta zemlja?

Hrvatska - tu smo rođeni! Ovo je dugoročni projekt, volimo Hrvatsku i želimo ju povezati u jednu cijelinu!

Jeste li imali kakvih početničkih grešaka, ako da - kakvih?

Nema takve ekipe koja ne griješi ali bitno je da se nauči iz pogrešaka. Puno toga smo naučili u ovih 6 mjeseci i to iskustvo i znanje će nam pomoći u daljnjem razvoju.

Vaš idealan zaposlenik?

Najbitnija je konstantna volja za učenjem.

Tomislav Šeremet (Privatni album)

Tražite li zaposlenike, ako da - kada, koliko njih i na kojem radnom mjestu? Kakvoj se plaći mogu nadati?

Jedino što trenutno možemo ponuditi su volonterski poslovi za one koji se nametnu željom da pomognu u izradi ovakvog projekta te nauče nešto. Ukoliko imate želju pomoći ili realne zamisli kako ovaj projekt učiniti još boljim slobodno nas kontaktirajte putem kontakt forme.

Imate li kakvih ‘recepata’ za ostale koji pokušavaju pokrenuti biznis?

Prihvatiti da skoro svaki projekt na početku izgleda kao neuspješan i može poprimiti više negativnih nego pozitivnih kritika. Dakle poslušati sve savjete, a kasnije ih filtrirati. Biti uporan!

Da danas pokrećem startup sigurno ne bih… (dopuni rečenicu)

… napravio niti jednu pogrešku :)

Najbolji poslovni savjet koji smo ikada dobili je… (dopuni rečenicu)

Nismo dobivali nikakve savjete, ali puno čitamo.

Ukoliko znate nekoga tko je na originalnoj ideji pokrenuo posao u kriznim vremenima, ili se upravo vi možete pohvaliti svojom poduzetničkom idejom, javite nam se na web@poslovni.hr.

Našim čitateljima smo osigurali vrijedne nagrade. Sve što trebate učiniti jest da u komentarima ispod članaka ostavite svoju originalnu ideju - čitatelj koji najoriginalnije odgovori na pitanje ‘Kako biste dalje razvili ovu ideju?’, osvojit će nagradu. Kao nagradu za najbolji komentar dijelimo mjesečnu članarinu (u vrijednosti od 700 kuna) za vježbanje pilatesa na reformerima (2x tjedno popodnevni termini ili 3x tjedno jutarnji termini). Termin se dogovora s Fitness centrom Reforma. Više o vježbanju na reformerima pročitajte ovdje.

Sve priče možete pročitati ovdje.

Komentari (4)
  • BAKICAAA
    BAKICAAA 11:58 10.7.2012.

    filantrop


    Zar još jedna društvena mreža? Nije ni Google plus baš zaživio, a kak će ovo? Al ajd, fora je ovo sa kućnim ljubimcima, ak ništa drugo. Možda bi se trebali i koncentrirati samo na ljubimce…

    …pa kad nam je to najjeftinije…ako upali,upali…

    …a i nekako je sasvim drugačije kad kućnog ljubimca gledate u stvarnosti i virtualno…

  • filantrop
    filantrop 11:15 10.7.2012.

    Zar još jedna društvena mreža? Nije ni Google plus baš zaživio, a kak će ovo? Al ajd, fora je ovo sa kućnim ljubimcima, ak ništa drugo. Možda bi se trebali i koncentrirati samo na ljubimce…

  • bakrac10
    bakrac10 8:28 10.7.2012.

    Simpatičan je projekt, ali kao što sami kažu, uvijek se nameće usporedba sa Facebookom i drugim društvenim mrežama. Stoga bi trebali staviti naglasak upravo na one dijelove servisa (ili razviti neke nove) koje Facebook i ostali nemaju.A možda i ne bi bilo loše za početak da promijene plavu boju početne stranice u neku drugu :) Iskreno, dok nisam vidio ovaj članak nisam ni znao za WOW, što znači da bi se dečki morali malo više promovirati, bez obzira što očito imaju ograničena sredstva za to. Možda je neki vid gerila marketinga rješenje? Također, nije mi baš jasna ideja da se tvrtke mogu besplatno reklamirati ciljanim korisnicima? Nije li poanta da se od oglašavanja zaradi nešto? Trebalo bi razmisliti o tome…

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve