Hrvatski cloud servis za male i srednje poduzetnike

Autor: Marta Duić , 13. listopad 2015. u 22:01
Cloud servis omogućuje jednostavno kreiranje računa, otpremnica, ponuda, narudžbi, praćenje zaliha i kontroliranje troškova

Cloud servis Izibizi olakšava kreiranje dokumenata i staje na kraj administrativnim problemima poduzetnika.

Administrativne obaveze često od vlasnika poslovnih subjekata, neovisno o tome jesu li oni trgovci, obrtnici, odvjetnici, mali proizvođači ili vlasnici obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, iziskuje dodatno vrijeme i novac što ih onemogućuje da se posvete onome što najbolje rade i što bi trebali raditi.

Upravo iz tih razloga je na tržište lansiran Izibizi – cloud servis koji omogućuje jednostavno kreiranje računa, otpremnica, ponuda, primka, narudžbi, praćenje stanje zaliha i kontroliranje troškova te tako olakšava poslovanje mikro, malim i srednjim poduzetnicima pružajući im konstantan uvid u njihovo poslovanje.

"I sami smo se našli u istim poteškoćama kao i velika većina domaćih poduzetnika. Nismo se baš snalazili u administraciji, što je vremenski bilo jako zahtjevno, a nismo bili u mogućnosti zaposliti dodatnu osobu ili vanjski servis koji bi to obavljao umjesto nas. Upravo zato smo odlučili osmisliti ovaj alat koji omogućuje kreiranje i arhiviranje svih bitnih dokumenata na jednom mjestu, a dostupan je putem računala ili mobitela gdje god se nalazili", tvrde Danijel Šarušić, direktor tvrtke Share Tech koja stoji iza alata Izibizi i njegov partner Robert Božić.  

Za korištenje Izibizija nije potrebno profesionalno predznanje u vođenju knjiga ili računovodstvu, što automatski korisnicima pruža i vremensku i novčanu uštedu. Sve opcije dostupne su u samo nekoliko klikova, uključujući i praćenje te analitiku, a personalizacija dokumenata daje im profesionalan izgled koji impresionira nove klijente.  Šarušić i Božić ističu kako je hrvatska startup i freelance scena svakim danom sve brojnija, tako da nema sumnje kako će ovaj cloud servis proširiti krug svojih korisnika.

Ono što Izibizi razlikuje od konkurencije je jednostavno i intuitivno sučelje koje je optimizirano za sve uređaje, tako da korisnici svojem uredu mogu pristupiti bilo kada i bilo gdje, a dostupan je u dvije verzije. Basic verzija ima sve Izibizi mogućnosti, pruža online podršku te je namijenjena jednom korisniku. Plus verziju pak može koristiti do pet zaposlenika te je garantirana podrška putem besplatnog broja telefona ili live chata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close