Što to znači biti zastupnik u prodaji osiguranja, upitali smo Sašu Đurića, koji u osigurateljnoj kući GRAWE Hrvatska radi od 2002. godine. Taj bivši profesionalni sportaš, odbojkaš, svoju je novu strast otkrio u tom, kako kaže, teškom, a istodobno i lijepom zanimanju. Na razgovor je došao s torbom i ponosno nam rekao: «Evo, to je moj prijenosni ured. Unutra je laptop i printer, povezani su sa sustavom tvrtke, pa sve mogu obaviti odmah i na bilo kojem mjestu».
– Prve dvije godine su bile dosta teške – započeo je Saša – no široki krug poznanstava i kontakata koje sam stekao kao medijski istaknut sportaš uvelike su mi pomogli. Kroz školovanje unutar tvrtke početno sam znanje stalno nadograđivao i pomalo je sve sjedalo na svoje mjesto. Unutar GRAWE-a sve je odlično organizirano, i seminari na kojima sam u početku svladavao osnove prodaje do onih na kojima sam nadograđivao znanje, ali i podrška koju nama zastupnicima u prodaji osiguranja pružaju drugi odjeli, informatički, služba za korisnike, služba za obradu šteta i drugih – nastavlja Saša.
Voli reći da je biti zastupnik u prodaji «rudarski posao, jer stalno moraš kopati i pronalaziti nove klijente, učiti i truditi se», a kao veliku prednost tog posla ističe mogućnost da si «svatko sam organizira svoje radno vrijeme». Saša je stoga stalno u automobilu i, premda živi u Karlovcu, njegovi su klijenti i u tom gradu i u Zagrebu i u cijeloj okolici. Kaže da radi puno, ali ipak pronalazi vremena i za obitelj, suprugu i dvije kćerkice, ali i za sport (sada se bavi maratonom).
– Posao je to u kojemu je važno stalno učiti, jer polica osiguranja je kao živo biće: treba je stalno servisirati, brinuti se o klijentu, pratiti promjene njegovih potreba i nuditi mu optimalna rješenja. Osim privatnih osoba među mojim su klijentima i velike tvrtke, a među njima i banke, pa se sve više moj posao proširuje i na financijski konzalting. Pri tome ne radim nikakvu razliku među klijentima, jednako pristupam čistačici i predsjedniku uprave neke velike tvrtke – kaže Saša.
Također ističe da se naporan rad isplati. – Da, radi se puno i stalno, jer ako klijent nazove u nedjelju i potreban mu je savjet ili procjena štete, ja ne mogu reći da nedjeljom ne radim. Ali, rad je adekvatno i nagrađen. Plaća je redovita, a raste ovisno o rastu portfelja. Također, s iskustvom i sve većim brojem klijenata i zaključenih polica osiguranja zastupnici u prodaji penju se i na hijerarhijskoj ljestvici unutar osigurateljne kuće. Ništa mi nije teško učiniti za klijenta, pa mi je i pored stimulativnih primanja najveća nagrada zadovoljstvo klijenta – na kraju će Saša Đurić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu