Portret zemlje: Magyar Telekom

Autor: Agnieszka Chrzanowska , 02. ožujak 2017. u 09:37
FOTO: PRESS

Svaka zemlja na europskom području djelovanja ima svoju povijest u boji „magente”, svoj poseban poslovni fokus i svoja glavna obilježja. U okviru naše nove serije „portreti zemalja Deutsche Telekoma u Europi” pobliže ćemo razmotriti poslovne segmente naših društva kćeri u ukupno 11 zemalja diljem srednje i istočne Europe. Počnimo s Mađarskom i društvom Magyar Telekom.

Općenito

Svaka zemlja na europskom području djelovanja ima svoju povijest u boji „magente”, svoj poseban poslovni fokus i svoja glavna obilježja. U okviru naše nove serije „portreti zemalja Deutsche Telekoma u Europi” pobliže ćemo razmotriti poslovne segmente naših društva kćeri u ukupno 11 zemalja diljem srednje i istočne Europe. Počnimo s Mađarskom i društvom Magyar Telekom.

U kopnenoj zemlji koja je među turistima poznata po gulašu, crvenoj paprici i prekrasnom dunavskom krajoliku posluju dva društva Deutsche Telekoma: Magyar Telekom, čije je poslovanje usmjereno na privatne korisnike te mala i srednja poduzeća, i T-Systems Hungary, koji velikim poduzećima pruža rješenja za ICT.

Društvo Magyar Telekom započelo je sa svojim poslovanjem 1991. godine, ali je svoje sadašnje ime dobilo tek nakon uvođenja brenda „magenta T” 2005. godine. Danas je Magyar Telekom vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Mađarskoj. U globalnom istraživanju koje je proveo OpenSignal društvo je visoko rangirano s obzirom na brzine prijenosa u 4G mreži i pokrivenost. Prepoznato je i kao jedan od najbržih pružatelja usluga u 4G mreži koji zauzima deveto mjesto u svijetu i treće mjesto u Europi.

ČINJENICE I BROJKE

MAGYAR TELEKOM

Godina osnivanja: 1991.

Broj korisnika pokretnih komunikacija (približno): 5,3 milijuna

Broj korisnika govornih usluga i privatnih korisnika nepokretnih komunikacija: 2,46 milijuna

Broj podatkovnih centara: 6

Udjel DT-a: 59,21 %

Broj vrlo malih poduzeća (VMP) te malih i srednjih poduzeća (MSP) (približno): 205.000

Broj zaposlenika (približno): 9.400

 

Podaci iz 2016. godine.

Snažan partner za mala i srednja poduzeća

Iako je njegov sadašnji portfelj proizvoda za poslovne korisnike usmjeren na telekomunikacijske usluge i usluge ICT-a (vidjeti popis u nastavku), jedna od najvažnijih ponuda društva Magyar Telekom jest „Magenta1Business”. U proljeće 2016. godine Magyar Telekom uveo je konvergirani paket usluga nepokretnih i pokretnih komunikacija u oblaku za svoje poslovne korisnike koji je odmah doživio uspjeh: više od 3.000 poslovnih korisnika već se služi uslugom M1B, a taj broj i dalje raste. Stoga će „Magenta1Business” ostati najvažniji prioritet u dugoročnoj strategiji tog društva kćeri.

Paketi usluga pokretnih komunikacija „Next Business Comfort” za MSP-ove drugi su istaknuti proizvod društva Magyar Telekom. Tim novim paketima tarifa za usluge pokretnih komunikacija poslovnim se korisnicima omogućuje neometana prekogranična komunikacija, uključujući govorne i podatkovne usluge, unutar Europske unije. Magyar Telekom je 2015. godine uveo i rješenje „Webkönnyen” (što znači „jednostavno na webu”). Riječ je o internetskoj aplikaciji kojom se mikropoduzećima te malim i srednjim poduzećima omogućuju jednostavna izrada i uređivanje profesionalnih web-stranica. To je rješenje bilo prijeko potrebno jer je iz istraživanja bilo vidljivo da oko 65 % mađarskih poduzeća u to vrijeme nije imalo svoju web-stranicu.

Ključni događaj u novijoj povijesti jest integracija mađarskog pružatelja usluga GTS 2015. godine. Zahvaljujući toj transakciji poslovni korisnici mogu ostvariti korist od bolje pokrivenosti mrežom i šireg portfelja usluga, čime je ojačan položaj društva na tržištu poslovnih usluga.

Izgradnja digitalne Mađarske

Magyar Telekom planira stvoriti digitalnu Mađarsku. Stupovi su tog programa razvoj digitalne infrastrukture, digitalnih usluga i digitalnih kompetencija. S tim je u vezi Magyar Telekom već potpisao sporazum o partnerstvu s mađarskom vladom. Dugoročni strateški planovi Magyar Telekoma uključujući i proširenje portfelja usluga komunikacije između strojeva (M2M) / interneta stvari (IoT) i ponude usluga nepokretnih i pokretnih komunikacija te IT-a, uključujući „Magenta1Business”, u cilju jačanja svojeg položaja kao snažnog brenda i pouzdanog pružatelja usluga.

Pregled portfelja Magyar Telekoma za poslovne korisnike

  • Govorne, internetske i podatkovne usluge u nepokretnoj mreži
  • Govorne i internetske usluge u pokretnoj mreži
  • Rješenja utemeljena na oblaku
  • M2M/IoT
  • Smještaj usluga

„Snažno podupiremo MSP-ove koji se koriste našim uslugama u Mađarskoj i neprekidno nastojimo poboljšati korisničko iskustvo. Svojim pristupom ‚sve na jednom mjestu’ poslovnim klijentima osiguravamo sve što im je potrebno za digitalnu budućnost.” (Ágnes Diószegi, direktorica za marketing za poslovne korisnike, Magyar Telekom)

Posjetite web-stranicu društva Magyar Telekom (na mađarskom i engleskom): www.telekom.hu/uzleti

* Autorica je : Agnieszka Chrzanowska, Marketinške komunikacije za poslovne korisnike u Europi, Deutsche Telekom

Komentirajte prvi

New Report

Close