Beko obilježio 10 godina uspješnog poslovanja na hrvatskom tržištu

Autor: Poslovni.hr , 26. svibanj 2015. u 12:57
Beko

Orhan Sayman – regionalni direktor direktne prodaje Arcelik grupe za Europu i Ameriku okupljenima je predstavio novi Beko asortiman te i ključna sponzorska partnerstva sa svjetski poznatim nogometnim klubom FC Barcelona te Eurobasketom 2015, čija će se grupna faza igrati u Zagrebu. Kupci će tako od sada moći uživati u pogodnostima tehnološki naprednih kućanskih uređaja iz bogatog Beko asortimana

Beko, drugi najveći brend bijele tehnike u Europi, koji je na hrvatskom tržištu prisutan deset godina, predstavio je proizvodne novitete na međunarodnoj konferenciji za partnere u zagrebačkom muzeju Mimara. Orhan Sayman – regionalni direktor direktne prodaje Arcelik grupe za Europu i Ameriku  okupljenima je predstavio novi Beko asortiman te i ključna sponzorska partnerstva sa svjetski poznatim nogometnim klubom FC Barcelona te Eurobasketom 2015, čija će se grupna faza igrati u Zagrebu. Program je moderirala Iva Šulentić, a zanimljiv interaktivni nogometni nastup “Join our dream” održao je nogometni freestyle izvođač Miran Pirner.

Kupci će tako od sada moći uživati u pogodnostima tehnološki naprednih kućanskih uređaja iz bogatog Beko asortimana. Zahvaljujući strateškom partnerstvu s vodećim maloprodajnim lancem bijele tehnike Elipsom, nova generacija Beko proizvoda dostupna je stanovnicima svih gradova u Hrvatskoj. Beko kućanski uređaji dostupni su u više od 100 zemalja svijeta, a na hrvatskom tržištu dolaze uz petogodišnju garanciju. Danas je Beko među prva tri brenda bijele tehnike u Hrvatskoj, istu poziciju drži i u balkanskoj regiji, dok je na slovenskom tržištu na drugom mjestu. Udio tvrtke Beko na hrvatskom tržištu bijele tehnike iznosi 18 posto. 

 „Beko je oduvijek gajio filozofiju promjene na bolje, od konstantne težnje za poboljšanjem proizvoda do naše potpore projektima društvene odgovornosti diljem svijeta, Beko nastavlja mijenjati ljudske živote nabolje, kroz inovacije te želju za uspjehom kako bi učinili i postigli više. Poboljšavanje kvalitete života ne baziramo samo na boljim proizvodima. već i na ulaganju u društvene programe koji pomažu oblikovati i izgraditi zajednice. S novim logom i na osnovi naše filozofije, iznimno smo ponosni što možemo predstaviti tehnološki napredne proizvode nove generacije koji će donijeti promjene nabolje u svakom kućanstvo. Također smo zadovoljni što slavimo 10 godina prisutnosti na hrvatskom tržištu, a činjenica da smo u top 3 na hrvatskom tržištu pokazuje da hrvatski kupci imaju veliko povjerenje u Beko proizvode. Svoj uspjeh na hrvatskom tržištu dugujemo i sjajnoj suradnji s Elipsom, vodećim hrvatskim prodajnim lancem bijele tehnike˝, tvrdi  Orhan Sayman – regionalni direktor direktne prodaje Arcelik grupe za Europu i Ameriku.

Okupljenima na konferenciji predstavljeni su novi tehnološki napredni Beko proizvodi- Beko Hladnjak: NeoFrost & EverFresh Zone , Beko perilica za rublje: Desetgodišnja garancija za motor  i AquaFusion, Perilice posuđa: AquaIntense, Perilice i sušilice rublja: Kondenzacija zraka te Beko pećnice:  Divide & Cook, veliki otvor i Beko Chef.

Pridružite se našem timu

Beko je inspiriran ljudima, a ta je inspiracija pomogla da izraste u globalnu tvrtku. Velika strast Beka prema sportu potječe od njihovog vjerovanja u revitalizirajuću moć sporta na poboljšanje života, bilo kroz zabavu i užitak ili kroz društvene sportske programe koji pomažu oblikovati i graditi zajednice. Upravo zato aktivno podupiru mnoge grane sporta, uključujući košarku I nogomet. Taj duh spojio je jedan od najbrže rastućih globalnih brendova s jednim od najomiljenijih svjetskih nogometnih klubova. Takva izloženost i vidljivost će povezati Beko i FC Barcelonu, dva velika brenda koji dijele vjeru u moć sporta da čini razliku.

 „Partnerstvo s FC Barcelonom podupire našu kampanju „Pridružite se našem timu“, koja prenosi naše vjerovanje da su najveći uspjesi inspirirani timskim duhom i da se ostvaruju kroz timski rad. Beko i FC Barcelona dijele vrijednosti kao što su temeljitost, ambicioznost, timski rad, inovativnost, globalna prepoznatost i strast za ono što radimo. Beko bijela tehnika svakodnevno pomaže obiteljima, nudeći inovativna i inteligentna rješenja i tako možemo pomoći ostvariti uspjehe i inspirirati jedni druge surađujući kao tim na terenu i kod kuće.˝, istaknuo je Sayman .

EuroBasket

Beko, brend koji podupire sport od dana osnutka vjeruje da je sport element koji donosi veliku dodanu vrijednost i uzbuđenje u život. Počevši s potporom košarci odnosno turskoj košarkaškoj ligi 2006. godine, Beko je jedan od najvećih sponzora košarke u Europi. Beko usklađuje dinamične, zabavne i mladenačke vrijednosti brenda s prirodom košarke, ponosi se glavnim sponzorstvom brojnih košarkaških liga u Europi te istovremeno nastavlja sponzoriranje FIBA-inih glavnih natjecanja, poput EuroBasketa i FIBA Svjetskog košarkaškog prvenstva. Nakon pokroviteljstva europskog košarkaškog prvenstva u Poljskoj 2009. godine, svjetskog košarkaškog prvenstva u Turskoj (2010.), košarkaškog EP-a u Litvi (2011.) te EP-a u Sloveniji (2013.), Beko je bio pokrovitelj svjetskog košarkaškog prvenstva za žene održanog 2014. godine u Turskoj. Od predstojećih natjecanja Beko je i pokrovitelj FIBA Eurobasket 2015. koji će se održati u Francuskoj, Njemačkoj, Hrvatskoj i Latviji od 5. do 20. rujna ove godine.  Riječ je o prvom Eurobasketu koji će bit održan u četiri zemlje.

 Inače, Beko je prva turska marka bijele tehnike koju se počelo izvoziti u inozemstvo. Prvotno registrirana za proizvodnju rajčica vrlo brzo mijenja industriju te počinje djelovati od 1983. godine. Istovremeno s velikim uspjesima na turskom tržištu te od ranih 1990-ih i na inozemnim tržištima, marka BEKO postaje dio svakodnevnog života više od 280 milijuna kupaca u više od 100 zemalja svijeta. Danas se u svijetu svake dvije sekunde proda proizvod marke BEKO. Na hrvatskom su tržištu više od deset godina i prva  su i jedina kompanija za bijelu tehniku koja je dobila nagradu za najučinkovitiji proizvodni postupak. Riječ je o  nagradi "Zlatni certifikat" za osam ekološki prihvatljivih proizvodnih pogona. Inače, u Europi Beko je drugi najveći brand sa 7,7 posto udjela u volumenu.

Komentirajte prvi

New Report

Close