KAKO OSIGURATI DUGOROČAN RAST I RAZVOJ

Fotolia Fotolia

Ne preživljavaju ni najjači niti najpametniji, nego oni koji su sposobni mijenjati se

Info

Mjesto i vrijeme

11. travnja 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

NOVI TERMIN 11. travnja 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

U „modernim vremenima“ globalizacija, potrošači i konkurencija više ne dozvoljavaju „business as usual“ nego rafinirana sistemska rješenja koja se stalno unaprjeđuju i mijenjaju i na taj način osiguravaju dugoročno održiv rast i razvoj. Zaboravite na proizvode i  usluge, razmišljate o receptima znanja. Ekonomija znanja zahtjeva nove perspektive, fokusirane na izvrsnost. Inzistira na primjeni znanja potrebnih da se uči brže od konkurenata, bolje razumiju i uvažavaju okolnosti iz eksternog i internog okruženja, te na temelju prikupljenih rješenja kreiraju i implementiraju unikatni poslovni modeli. Jednim klikom mogu se dobiti informacije čime se bavi neko poduzeće blizu vašem ili na drugom kraju svijeta, te se tako mogu kopirati njihovi proizvodi i usluge, No, znatno je teže, bolje rečeno nemoguće, kopirati njihovo znanje.

Budućnost počiva na razmjeni i dijeljenju znanja između svih dionika (stakeholdera), na tržištu znanja unutar i izvan organizacija. Stakeholder koncept preferira održivi rast i razvoj opća načela slobode, zajedništvo, jednakost i solidarnost. Njegovanjem takvog sklada, prihod i profit i novac se jasno pozicioniraju samo kao neophodan „kisik“ i periodične mjere uspjeha a ne svrha poduzetništva.

U novoj ekonomiji, najmoćnije organizacijsko oružje u bitci za uspjeh i opstanak je intelektualni kapital: kompetentni i motivirani ljudi koji upravljaju „kapitalom klijenata“, „kapitalom inovacija“ i „kapitalom procesa“ . Predstavlja ogromnu konkurentsku prednost, vrijedniju u u odnosu na slabosti i vanjske pretnje, kojom će se uspješno stvoriti i realizirati prigode iz okruženja.

Kome je seminar namijenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžerima
  • specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
  • ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima

Kratki sadržaj i ciljevi seminara:

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:

  • Rekonstrukcija granica tržišta (analize eksternog i internog okruženja fokusiranjem na budućnost)
  • Usmjerenost na veliku sliku a ne na brojke (kreiranje strateškog panela s ključnim konkurentskim čimbenicima za pojedinu djelatnost i  strateške mape s ključnim inicijativama i aktivnostima koje predstavljaju pokretače za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja)
  • Kako poticati da se ode korak dalje od postojeće potražnje (ne samo odgovarati na potrebe tržišta, nego ih stvarati)
  • Napraviti ispravan poslovni koncept (kreirati strategiju koja prema strateškim namjerama i procjeni rizika razumno usklađuje prigode i ambicije s mogućnostima organizacije)
  • Svladati ključne organizacijske prepreke i realizirati definirani koncept (što treba napraviti da dobra ideja postane stvarnost i svojina cijele organizacije a ne samo nerealiziran san pojedinaca)
  • Mjeriti i upravljati s izvrsnosti po EFQM modelu (kako primjenom modela ispoštovati pravilo ekonomike poslovanja „ne radi ono što ne možeš mjeriti“)

PROGRAM

8.45-9.00 Registracija sudionika

 9.00-10.30

  •  uvod (analiza trendova globalne i lokalne ekonomije)
  • analitičke tehnike i alati za pretvaranje dostupnih podataka i informacija u preporuke pri donošenju odluka i djelovanju

10.30-10.45 Pauza

10.45-12.30

  • izrada strateškog panela s ključnim konkuretnskim čimbenicima za pojedinu djelatnost
  • izrada strateške mape i odabir ključnih inicijativa i aktivnosti koje su pokretači za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja
  • utvrđivanje i procjena rizika

12.30-13.30  Pauza

13.30 - 16.00 

  • odabir glavne i potpornih strategija
  • EFQM model ocjenjivanja i upravljanja izvrsnošću
  • Strategija plavog oceana i transformacija menadžmenta

O predavaču:

Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.

Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima - članicama međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač poduzeća Konter bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house seminara i radionica).

Dobitnik je nagrade Primus 2012., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.

Kao gost predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern-u, Financijskom klubu pri EFZG, specijalističkom studiju kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva, a u tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za ranu prijavu do 17. ožujka  iznosi 1000,00 kn + PDV.  Cijena kotizacije nakon  17. ožujka iznosi 1250 kn + pdv.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljite ispunjenu prijavnicu na e-mail poslovni-centar-znanja@poslovni.hr. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Slažem se da na moju e-mail adresu stižu obavijesti o manifestacijama i ponudama Poslovnog dnevnika.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

11. travnja 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr