Zagrebački tim RIT predstavljat će regiju na svjetskom natjecanju u Parizu

Autor: Marta Duić , 02. lipanj 2016. u 22:00
Sudionici i organizatori prvog regionalnog natjecanja L'Oreal Brandstorm

Timovi su imali zadatak predstaviti ideje kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz naglasak na digitalan iskorak.

Početkom svibnja u Zagrebu je održano je prvo regionalno finale projekta L'Oreal Brandstorm. Riječ je o internacionalnom studentskom marketinškom natjecanju koji se u svijetu održava 24. godinu zaredom, okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica, a samo ove godine sudjelovat će 3318 timova studenata iz 55 svjetskih zemalja. Tim RIT s fakulteta 'Rochester Institute of Technology' iz Zagreba pobjednički je tim koji je svojim idejama oduševio žiri te će predstavljati regiju na svjetskom natjecanju u Parizu. Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz naglasak na digitalan i tehnološki iskorak, predstavila su, uz pobjednike, još tri tima; Tim KIK – Zagrebačka škola ekonomije i managementa, CroTIM – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Tim Digital Consulting – Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.

Ove godine Brandstorm je ušao u partnerstvo s brendom La Roche-Posay čija je ključna vizija postići da La Roche-Posay proizvod bude dio svakog doma. Brandstorm i La Roche-Posay ovom su suradnjom pozvali studente da pokažu svoju kreativnost na studiji slučaja fokusiranoj na privlačenje novog segmenta kupaca. U skladu s misijom samog brenda, odnosno omogućiti bolju njegu osjetljivoj koži, studenti su morali osmisliti umreženu i inovativnu digitalnu strategiju pomoću koje će se regrutirati nove generacije LRP korisnika. "Pobjednička ideja stvorena je zajedničkim razmišljanjima odmah nakon detaljnog briefinga koji smo imali u kompaniji. Bili smo nadahnuti govorima i edukacijom menadžera i dermatologa te nam se tokom cijelog dana mnogo stvari činilo novo i zanimljivo pa smo odlučili izvući najbolje iz toga dok smo još bili pod utiskom.

Izdvojile su nas sitnice kao na primjer unos naših osobnih karaktera u samu prezentaciju i pretvaranje u 'uloge' samih potrošača koji su podijelili svoja iskustva s korištenjem La Roche Posay proizvoda sa publikom.  Tamara je glumila ženu iz Brazila po imenu Camilla, a Brazil smo odabrali jer je to jedno od najbitnijih kozmetičkih tržišta na svijetu. Osim toga, Camilla je imala akne kada je sa 17 godina boravila u Francuskoj kao student na programu razmjene i bila je zaljubljena u Pierra- kojeg je glumio Mislav. Njihova ljubav bila je neostvariva pošto su se oboje sramili svoga izgleda i bilo im je neugodno započeti bilo kakvu međusobnu interakciju. Na ovaj interaktivan način smatrali smo da ćemo dobiti pažnju žirija i publike, te da vide ovaj način pristupa iz vlastite kože 'potrošača'", objasnili su svoju ideju Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak iz pobjedničkog tima.

Kako kažu, Daren je bio zadužen za dizajn same prezentacije, Mislav je bio taj koji je osmislio marketinšku strategiju i kako 'prodati' ideju, a Tamara je bila usmjerivač i veza između svega što se dešavalo u razvoju njihove digitalne strategije. Zahtjevan zadatak da odabere najbolji među četiri izvrsna tima imao je stručni žiri kojeg su činili Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oreala Adria-Balkan, Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L'Oreala Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L'Oreala Adria-Balkan te Željana Bolanča, specijalistica dermatovenerologije. "Bili smo svjesni da je naša targetirana skupina od 15 do 25 godina specifična po korištenju raznih socijalnih mreža, interneta i aplikacija na pametnim telefonima. Smatrali smo da iz baš tog razloga moramo razviti aplikaciju koja će našoj targetiranoj skupini biti privlačna, te isto tako, edukativna.

Daljnje detalje ćemo otkriti nakon natjecanja u Parizu", istakli su Perinčić, Mesek i Novak. Grupe studenata iz cijelog svijeta se u prvoj fazi prijavljuju na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, kao i naš pobjednički tim nakon čega ih čeka rijetka prilika da predstave svoj rad na internacionalnom natjecanju 'Brandstorm' u Parizu, uz snažnu konkurenciju velikog broja timova studenata iz cijelog svijeta. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim biva nagrađen putovanjem iz snova na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10.000 eura, drugo nagrađeni tim odlazi na putovanje prema izboru vrijedno 5000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje na bilo koju lokaciju na zemaljskoj kugli u vrijednosti od 2500 eura.

"Ovo priznanje nam je velika potvrda da sa motivacijom, upornošću i timskim duhom možemo postići mnogo. Radujemo se prilici koju smo dobili i izrazito smo zahvalni na ukazanom povjerenju. Isto tako nam je drago da velike kompanije poput L'Oreala cijene mlade inovativne ljude koji žele sudjelovati u ovakvim natjecanjima. Ovakav način pristupa je koristan za samu kompaniju, ali i za studente koji razmjenom iskustva i edukacijom nauče mnogo o samom poslovnom svijetu u koji će i sami ući nakon završetka fakulteta", poručuju Perinčić, Mesek i Novak. Kako tvrde, proaktivnost, upornost, motivacija i natjecateljski duh – to je formula koja ih je dovela do ovog svjetskog natjecanja. ˝Svi imamo različite karaktere, ali na kraju dana slični smo po istom – borimo se, ne odustajemo i radimo ono što volimo. Naša poruka ostalim studentima je da ne odustaju u potrazi za svojim snovima gdje god oni bili", zaključuju Perinčić, Mesek i Novak.

Brandstorm je i ove godine okupio studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta, od marketinga do inženjerstva, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost dolaska do nacionalnih finala i internacionalnog finala u Parizu te osvajanja svjetske nagrade. Budući da živi već 24 godine projekt Brandstorma je postao visoko kvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači kvalitetnu radnu snagu. U više od dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80.000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike ili zaposlenike.

Komentirajte prvi

New Report

Close