Vjeko Sliško proizvodi med s likom svog ubijenog oca Marka

Autor: Saša Paparella , 16. listopad 2019. u 07:57
Med s logom na kojem je portret ubijenog Marka Sliška

Obitelj Petrač i danas drži desetak tvrtki, koje uglavnom vodi Hrvojev sin Nikola. Najuspješnija među njima je Petrač d.o.o.

Fizički sukob između Vjeke Sliška i Hrvoja Petrača, koji se u subotu zbio ispred zagrebačkog hotela Esplanade, obračun je osoba koje vežu policijski dosjei, ali i etiketa kontroverznih poduzetnika.

Petrač je u svojoj karijeri imao zavidan portfelj – uvoznik Volvo automobila i Lavazza kave, vlasnik restorana Cantinetta i kafića Down town.

S Dejanom Košutićem, unukom Franje Tuđmana, bio je suvlasnik Kaptol banke. Ti su poslovi mahom propali, a vlasnici pojedinih brendova otkazali su mu suradnju kad se Petračevo ime počelo pojavljivati u crnoj kronici. Nakon što je Petrač 2004. osuđen na šest godina zatvora zbog otmice sina generala Vladimira Zagorca, njegovo se ime u registru trgovačkog suda više i ne spominje. Navodno se bavi međunarodnom trgovinom oružjem, a u javnosti je zadnji put viđen na sprovodu drugog kontroverznog poduzetnika – Vinka Žuljevića Klice. 

Decanterov laureat
Obitelj i danas drži desetak tvrtki, koje uglavnom vodi Hrvojev sin Nikola Petrač. Najuspješnija među njima je Petrač d.o.o., čija su vina osvojila i nekoliko Decanterovih nagrada – lani su imali 2,4 milijuna kuna prihoda. Najbolji posao Hrvoja Petrača bio je kad je, s još nekolicinom "kontroverznih poduzetnika", preko tvrtke AGM od PBZ-a izvukao više od 15 milijuna eura. 

I obitelj Sliško dugo se bavi poduzetništvom, još od 1996. vode uspješan hotel pokraj zagrebačkog autobusnog kolodvora, s 50 soba i tri konferencijske dvorane. Rast je zaustavljen kad je 2001. ubijen Vjeko Sliško, a potom 2003. i njegov brat Marko, otac Vjeke juniora.

Kako piše na Linkedin profilu Vjeke Sliška, on je sada suvlasnik hotela, u kojem vodi caffe bar i restoran. Navodi i da je vlasnik tvrtke Top kan, s 24 zaposlena. U početku se tvrtka bavila samo ugostiteljstvom, Sliško u Kozari boku drži caffe & Night Bar Heaven, da bi se 2013. odlučio obiteljski hobi, pčelarstvo, pretvoriti u biznis.

Top kan sada na tržište plasira desetak vrsta meda, a uz klasike poput bagrema ili lipe tu ima i maštovitih artikala kao što su  Gentleman (s dodatkom propolisa) i Genius (matična mliječ). Pomalo je bizarno što je Vjeko Sliško odlučio teglice meda ukrasiti logom s likom svog pokojnog oca Marka, ustrijeljenog u nikad razjašnjenim okolnostima. Med se prodaje u nekoliko trgovačkih lanaca, kao što su Konzum i Tommy. 

'U čast baki Anđi'
Prihodi Top kana stalno rastu, lani su dosegli 7,8 milijuna kuna, uz četvrt milijuna kuna dobiti.  Na web stranici Sliskohoney.com, u nadahnutom tekstu koji potpisuje osoba koja je Hrvoja Petrača poslala u bolnicu, navodi se da je "Sliško med vrhunske kakvoće… Priča o biznisu Sliško Honey je puna intrige, predanosti i strasti, a odvija se desetljećima.

Počela je u malom bosanskom selu Brezići gdje se u staju pokraj obiteljskog doma obitelji Sliško prije 60-ak godina uselio roj divljih pčela… Obitelj se uskoro preselila u Zagreb i počela baviti ugostiteljstvom, istovremeno održavajući obiteljsku strast za medom.

"U čast baki Anđi i pokojnom ocu Marku 2014. sam pretvorio obiteljski hobi u poslovni projekt kako bih podijelio okus našeg najboljeg meda sa svijetom", piše Vjeko. U svibnju ove godine on je u Kozari boku otvorio tvrtku Truck express, za trgovinu i prijevoz putnika.

Komentari (1)
Pogledajte sve

bih krimosi hrv poduzetnici

New Report

Close