Tonči Bilić: Zainteresiranost poduzetnika svjedoči koliko im je potrebna ovakva edukacija

Autor: Slavica Vuković/VL , 04. travanj 2017. u 16:02
Foto: Miranda Cikotić / Pixsell

Županija provodi niz programa u cilju poticanja i potpore poduzetništva.

Brojni makarski poduzetnici, kao i oni koji to tek žele postati sudjelovali su u utorak na Poslovnom uzletu, projektu Poslovnog dnevnika koji se provodi već četvrtu godinu, a cilj mu je promicati malo i srednje poduzetništvo. Riječ je o besplatnim edukacijama koje olakšavaju poslovanje postojećim malim i srednjim tvrtkama i obrtima te potiču nove da se odvaže i zakorače u zahtjevan, ali izazovan svijet poduzetništva.

-Gradu Makarskoj prioritet je razvoj poduzetništva i otvaranje novih radnih mjesta jer bez malog i srednjeg poduzetništva nema razvoja gospodarstva. Iako postižemo značajne rezultate na turističkom planu, držimo kako to nije dovoljno. Turizam treba postati generator drugih oblika gospodarskog razvoja, a ovakvi događaji poput Poslovnog uzleta pomažu u razmjeni ideja te poticanju poduzetnika da budu još inovativniji i uspješniji. U kontaktu s poduzetnicima našega grada došli smo do zaključka kako im Gradska uprava može najviše pomoći ovakvim edukativnim radionicama. Zainteresiranost za pohađanje panela i radionica dokazuje da je itekako potreban ovakav vid edukacije, ali je i dokaz da se poduzetnici, gospodarstvenici i obrtnici žele usavršavati – rekao je uvodno Tonči Bilić, makarski gradonačelnik.

-Županija provodi niz programa u cilju poticanja i potpore poduzetništva. Imamo program za poduzetnike početnike koje potičemo s 20.000 kuna bespovratne pomoći, a posebnu pozornost dajemo ženama poduzetnicama pa im tako sufinanciramo čuvanje djece s iznosom do 10.000 kuna – rekao je Anđelko Katavić, pročelnik za EU fondove i poljoprivredu u Splitsko-dalmatinskoj županiji koji je na Poslovnom uzletu bio u ime župana Zlatka Ževrnje.

-Poslovni uzlet kroz prizmu poduzetnika prati prati cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Propagira rast, razvoj i nagrađivanje uspješnosti, a samim tim utječe na percepciju o investicijama i ideji poduzetništva u Hrvatskoj te pokazuje da je u izazovnim tržišnim okolnostima moguće biti uspješan – rekao je Vladimir Nišević, glavni urednik Poslovnog dnevnika koji je prestao biti samo kanal za prenošenje informacija i postao ozbiljan servis za poduzetnike.  

Komentirajte prvi

New Report

Close