Kako komunicirati sa ljutim klijentima?

Foto: PCZ Foto: PCZ

Da li je moguće zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima?

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima.

Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.

Krizne poslovne situacije sa „teškim“ klijentima uvijek su neugodne, a kako bi  umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.

Rad sa ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati sa teškim klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli. Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi. Teški ljudi su nam teški i zato što ne znamo kako s njima komunicirati.

Poslovni dnevnik organizirao je 14. prosinca 2016. seminar naziva "NLP komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima" kako je bilo na seminaru pogledajte u galeriji fotografija.  

Novi termin seminara je 22. veljače 2017.  Prijave za novi termin su u tijeku. Prijavite se putem linka za prijavu ili nas kontaktirajte 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

 

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Naučili smo na seminaru:

  • što je ljutnja
  • kako ljudi manipuliraju ljutnjom
  • kako otkriti pravu svrhu ljutnje tvz. „skrivenu namjeru“ ljutnje
  • kako koristiti klijentovu ljutnju za ostavarivanje željenih ciljeva
  • vještine aktivnog slušanja  koje doprinose smanjenju konflikta u  komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika) , „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
  • koja su tri osnovna mentalna procesa i njihova uloga u svakodnevnoj komunikaciji
  • kako pomoću  riječi i neverbalnih znakova otkriti mentalne procese sugovornika
  • kako znanje o mentalnim procesima koristiti za vođenje klijenta u smjeru koji mi želimo

O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana  u Neuroenergetics - Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge.  Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP  asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju.  Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige  hrvatskih trenera.  Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor  odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!