Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva (CEPOR), organizira u četvrtak u Zagrebu konferenciju namjenjenu bankarima koji se u svojem svakodnevnom radu susreću s malim i srednim poduzetnicima.
Kako pojašnjavaju u CEPOR-u, cilj je razvijati vještine usmjerene na izgradnju odnosa s klijentima koji dolaze i MSP segmenta. Posebna pažnja će se posvetiti vještinama povezanima s “teškim” razkgovorima i neracionalnim ponašanjem klijenata. Glavni govornik na konferenciji će biti Britanac Simon Haslam, konzultat za područje menadženta s više od 20 godina konzultatskkog iskustva u bankarskoj djelatnosti. Od 2012. godine Haslam na Poslovnoj školi Sveučilišta u Durhamu održava dvodnevne radionice za klijente Royal Bank of Scotland. Cilj ovih radionica je istražiti razloge zbog kojih mala i srednja poduzeća nailaze na financijske poteškoće, kao i razviti vještine bankara koji rade u odjelima za mala i srednja poduzeća za prepoznavanje takvih klijenata i efektivnu komunikaciju i pružanje pravovremene podrške s ciljem postizanja poslovne stabilnosti.
Sam dr. Haslam doktorirao je na Sveučilištu Strathclyde, završio MBA na Poslovnoj školi Sveučilišta Durham i član je Levitt Group stručnjaka iz područja marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu