Kako komunicirati u različitim situacijama na poslu?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Svi menadžeri, direktori i voditelji slažu se u jednome, a to je da o stilu i načinu komunikacije u različitim situacijama na poslu uvelike ovisi krajnji ishod i rezultat samog posla.

Način na koji komuniciramo svi uzimamo „zdravo za gotovo“, ali to može biti izuzetno opasno, osobito u poslovnim situacijama kada nam o kvalitetnoj komunikaciji ovisi uspješnost samog projekta.

Ne postoji univerzalan način komuniciranja koji prolazi u svim situacijama, kao što komunikacija nije samo govorna produkcija nego i pokreti, gestikulacije te govor tijela. Mnogo je faktora prema kojima bi trebali odrediti i vlastiti pristup.

Česte su situacije u kojima dvije osobe na isti pristup u potpunosti različito reagiraju stoga je vrlo bitno znati i prepoznati na koji način te kako se kada postaviti.

Upravo radi svega navedenog, Poslovni dnevnik u srpnju organizira niz seminara za sve situacije kako vam posao više nikad ne bi patio radi neadekvatne komunikacije.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Datum održavanja: 3. srpnja 2018.

Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima "

Datum održavanja: 10. srpnja 2018.

Naziv seminara: "Leadership: delegiranje, motiviranje i konflikti"

Datum održavanja: 12. srpnja 2018.

Naziv seminara: "Uspješno pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača"

Datum održavanja: 17. srpnja 2018.

Naziv seminara: "Telefonska komunikacija"

Datum održavanja: 19. srpnja 2018.

Popis svih seminara pronađite OVDJE.

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!