Poslovni bonton 3.7.2018.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 3.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Unaprijedite poslovne komunikacijske vještine u svrhu što boljeg kontakta s vanjskim korisnicima i kolegama unutar organizacije.

Svrha edukacije je steći bolje vještine profesionalne komunikacije, kako biste Vi i Vaši suradnici ostavili izvrstan dojam na druge i predstavili organizaciju u najboljem svjetlu. Naučite pravila bontona u raznim poslovnim situacijama: pristojnost i uljudnost, poštivanje kolega, poslovnih partnera i klijenata, bolje međusobno razumijevanje, poštovanje različitosti radnom mjestu, kakav utisak drugi ljudi mogu dobiti o zaposlenicima, a time i o poduzeću, kroz njihovu interpersonalnu komunikaciju. 

  • Shvatiti da su zaposlenici ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost brenda vaše organizacije.
  • Razumjeti važnost pridržavanja internih smjernica o izgledu i ponašanju.
  • Naučiti kako bolje upravljati svojim i tuđim emocijama i kontrolirati bijes, kako bi se prevenirale konfliktne situacije na radnom mjestu i s klijentima.
  • Naučiti kako najbolje osobno doprinijeti strateškim ciljevima i vrijednostima vaše kompanije.

Teme:

  • važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
  • neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja, zajedljivost i dr.
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu...) ili rade na poziciji koja zahtijeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Datum održavanja seminara: 3.7.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 19.6.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, topli napitci, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 2.7.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o.  - Poslovni dnevnik 

Predavačica: Ivana Zvrko, mag.edu. partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o.  - Poslovni dnevnik 
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Komentari (1)
  • mituha
    mituha 10:59 6.4.2018.

    Odlična ideja, jer bez dobre komunikacije nema poslovnog uspjeha.
    www.umotvorine.hr

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 3.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr