Poslovni bonton 3.7.2018.

Autor: Poslovni.hr , 05. lipanj 2018. u 10:00
Foto: Fotolia

Unaprijedite poslovne komunikacijske vještine u svrhu što boljeg kontakta s vanjskim korisnicima i kolegama unutar organizacije.

Svrha edukacije je steći bolje vještine profesionalne komunikacije, kako biste Vi i Vaši suradnici ostavili izvrstan dojam na druge i predstavili organizaciju u najboljem svjetlu. Naučite pravila bontona u raznim poslovnim situacijama: pristojnost i uljudnost, poštivanje kolega, poslovnih partnera i klijenata, bolje međusobno razumijevanje, poštovanje različitosti radnom mjestu, kakav utisak drugi ljudi mogu dobiti o zaposlenicima, a time i o poduzeću, kroz njihovu interpersonalnu komunikaciju. 

  • Shvatiti da su zaposlenici ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost brenda vaše organizacije.
  • Razumjeti važnost pridržavanja internih smjernica o izgledu i ponašanju.
  • Naučiti kako bolje upravljati svojim i tuđim emocijama i kontrolirati bijes, kako bi se prevenirale konfliktne situacije na radnom mjestu i s klijentima.
  • Naučiti kako najbolje osobno doprinijeti strateškim ciljevima i vrijednostima vaše kompanije.

Teme:

  • važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
  • neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja, zajedljivost i dr.
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu…) ili rade na poziciji koja zahtijeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Datum održavanja seminara: 3.7.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 19.6.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, topli napitci, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 2.7.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o.  – Poslovni dnevnik 

Predavačica: Ivana Zvrko, mag.edu. partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o.  – Poslovni dnevnik 
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Odlična ideja, jer bez dobre komunikacije nema poslovnog uspjeha.
http://www.umotvorine.hr

New Report

Close