Uspješno poslovno komuniciranje telefonom 19.7.2018.

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 19.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Kvalitetno poslovno telefoniranje može povećati prodaju do 30% kao i zadovoljstvo uslugom čak do 70%. Znati pravilno telefonski komunicirati je vještina koju možemo naučiti.
Iako je u današnje vrijeme telefoniranje svakodnevna aktivnost potrebno je razlikovati uspješno poslovno telefoniranje od uobičajenih telefonskih razgovora s dragim prijateljima.

Koje su teme seminara:

  • Elementi telefonskog razgovora
  • Utjecaj sadržaja govora na ishod razgovora
  • Neverbalna komunikacija, interpretiranje, poteškoće
  • Izvor informacija, rješenja
  • Uloga slušanja i postavljanja pitanja
  • Ciljevi telefonskog razgovora

Što ćemo naučiti:

  • prepoznati tijek telefonskog razgovora i načine upravljanja telefonskim razgovorom
  • postavljanje i realiziranje cilja telefonskog razgovora
  • telefon(iranje) kao važan alat u cjelokupnoj prodaji nekog poduzeća
  • utjecaj kvalitete razgovora na opći dojam poslovanja
  • usluga
  • postavljanje pitanja

AGENDA

10:00-11:15 Elementi telefonskog razgovora

  • Verbalne i neverbalne poruke
  • Interpretacija
  • Vježbe
  • Kako komuniciraju različiti tipovi ljudi

11:15-11:30 Pauza za kavu


11:30-13:00 Pravila –različiti tipovi telefonskih poziva, sličnosti i razlike

  • Dolazni pozivi
  • Odlazni pozivi
  • Prodaja
  • Podrška
  • Reklamacije
  • Vježbe

13:00-13:45 Pauza za ručak


13:45-15:00 Sustavi za telefoniranje

  • Automatsko biranje i automatske najave nasuprot „ručnog“ biranja
  • Slušalica, buka
  • Bilješke
  • Preusmjeravanje i višekratno pružanje istovjetne informacije
  • Aktivno slušanje
  • Vježbe
  • „prodaja“, dojam, usluga
  • Rješavanje nezadovoljstva


15:00-15:10 Pauza za kavu


15:10-16:00 Tips & tricks

  • Utjecaj stresa na emocije i tijek telefonskog razgovora
  • Vježbe

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen svima koji žele povećati vještinu poslovnog telefonskog komuniciranja te time i povećati razinu kvalitete pružene telefonske usluge, vlasnicima poduzeća te članovima Uprava, menadžmentu svih razina, voditeljima odjela i timova, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija kao i svim ostalim administrativnim područjima.

Naziv seminara: "Telefonska komunikacija" 

Datum održavanja: 19.7.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 5.7.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 18.7.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 19.7.2018.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 060, +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0008, +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr