Dashboard: Revolucija za vlasnike i menadžere

Autor: Objava za medije , 28. ožujak 2014. u 11:44
Press foto

Šesta hrvatska konferencija o kontrolingu Altius savjetovanja.

„Pitanje koristi kontrolinga u poslovanju danas je u Hrvatskoj (napokon) retoričko pitanje“ – tako su nam u Altius savjetovanju odgovorili na naš upit o nužnosti ovog koncepta u poduzećima. Ova konzultantska tvrtka, koja već godinama zagovara važnost i vrijednost kontrolinga za razvoj, rast i napredak poduzeća u Hrvatskoj – pružajući im podršku i razvijajući u njima kontroling – 1. travnja u Zagrebu organizira Šestu hrvatsku konferenciju o kontrolingu. I poziva na nju vlasnike, menadžere i kontrolere.

„Ove godine tema naše konferencije je kontrolersko izvještavanje. I doista nudimo pravu poslasticu: izvještavanje na jednoj stranici. Što to znači? Praksa nam je pokazala da članovi uprave poduzeća na stol dobivaju beskrajna izvješća iz kojih ne mogu vidjeti relevantne podatke pomoću kojih bi odlučivali. S druge strane, menadžeri – dakle oni od kojih se izvještaji traže – izrađuju i obrađuju „tone“ podataka koje uprava često niti ne pročita. I jedni i drugi time su nezadovoljni. I ne samo to: svi ti izvještaji zapravo često ne služe jedinoj svrsi za koju su kreirani – odlučivanju“, govori nam mr. sc. Andreja Švigir, Altiusova konzultantica za kontroling.

Altius zato predlaže jednostavan alat – dashboard, koji olakšava donošenje poslovnih odluka. Koliko je to u ovim vremenima krize za hrvatska poduzeća važno, ne treba posebno objašnjavati.

„Dashboard daje jasnu sliku poslovanja, pravce kojima treba krenuti s promjenama, ispravno odlučivanje i, naravno, poboljšanje poslovnih rezultata. Sve to na jasan, jednostavan i pregledan način“, kaže mr. sc. Igor Kaluđer, jedan od predavača na konferenciji. I dodaje kako će se sudionici konferencije moći iz ustiju stručnjaka-praktičara uvjeriti da dashboard pokazuje sve glavne poslovne informacije o njihovom poduzeću mjerene ključnim pokazateljima koje poduzeća sama definiraju i prate.

Dashboard se u potpunosti može prilagoditi ama baš svakom poduzeću i njegovim potrebama, u proizvodnji, prodaji, nabavi, marketingu i mala je revolucija u kontrolingu. S glavnim ciljem, unaprjeđenjem poslovanja, odnosno šansom za bolji rezultat.

“Sudionicima konferencije bit će predočeni konkretni primjeri iz naše prakse, dakle dashboardi koje smo izradili za naše klijente“, kaže Andreja Švigir i dodaje: „Dashboard nismo slučajno nazvali novim alatom za poslovnu pobjedu. Mi znamo da su dobri rezultati onih poduzeća kojima dashboard više nije nepoznanica, rezultati upravo kontrolerskog načina poslovanja, čiji je dashboard neizostavan dio“.

Više o konferenciji doznajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close