Hrvatski Amadeus postaje AMDS te izlazi na europsko tržište

Autor: Darko Bičak , 14. siječanj 2015. u 09:27
Novi prodajni centri su moderno uređeni

Hrvatski proizvođač i trgovački lanac jeans odjeće Amadeus u procesu je rebrendiranja u novi vizualni identitet pod imenom AMDS.

Hrvatski proizvođač i trgovački lanac jeans odjeće Amadeus u procesu je rebrendiranja u novi vizualni identitet pod imenom AMDS.

Kako pojašnjava Renata Gojak, direktorica prodaje i izvoza u Amadeusu, u rebrending se ide zbog izvoza. 

 

44prodavaonice

ima ova tvrtka u Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini

Usluga obrade jeansa
"Rebrending Amadeusa u AMDS radimo prvenstveno radi približavanja stranim tržištima, a i kako bi se kroz novi brand približili kupcu koji je mlađi, moderniji, prati trendove, kako u tehnologiji tako i u modi. To ne znači da smo odustali od svojih dugogodišnjih vjernih kupaca, već smo samo upotpunili asortiman novim trendi modelima koje do sada niste mogli pronaći u našim trgovinama", kaže Gojak. U Amadeusu su odlučili biti jače anagažirani i u pružanju usluga obrade trapera za druge proizvođače.

"U proizvodnji jeansa ključnu ulogu igra praonica trapera. Za sada je koristimo uglavnom za vlastite potrebe, no sve je više upita od strane manjih europskih brandova koji su zainteresirani proizvoditi manje, ali ekskluzivne kolekcije u Europi. Tu vidimo našu priliku za prodor na tržište Europe kao outsourcing partner. S tim ciljem pripremamo i Premier Vision Manufacturer za rujan 2015.", pojašnjava Renata Gojak. Amadeus je nastao prije 26 godina. Počeci su bili skromni, no, kako sami kažu, ubrzo su postali vodeći jeans brand u regiji. S novim trendovima i dolaskom globalnih brendova na naše tržište (H&M, New Yorker, C&A i sl.), došlo je do promjene strukture tržišta te su se počeli mijenjati i u Amadeusu.

 

Gojak

U proizvodnji jeansa ključnu ulogu Ima praonica trapera

"Sa franšiznog sustava koji nas je godinama dobro služio, počeli smo prelaziti na vlastiti retail. Na taj način postavili smo se tržištu kao ozbiljan brand koji je u stanju pratiti trendove i zakone tržišta, ali ne samo u Hrvatskoj, već i u Europi. Zadnje dvije godine pojačali smo angažman na ino-tržištu. Najveći iskorak napravili smo dolaskom na Panoramu u Berlin u srpnju 2014. što nas je lansiralo u prve redove europskih brandova. Za tri dana krećemo put Berlina po drugi puta na zimsku Panoramu u sklopu berlinskog Fashion Week-a", kaže Gojak. Dodaje da je plan u narednom razdoblju zadržati postojeću poziciju sa svojom maloprodajnom mrežom u Hrvatskoj i BiH s 44 maloprodajna mjesta, te jačati izvoz prema EU. 

Borba s konkurencijom
"Trenutno imamo zaključenu kolekciju jesen/zima 2015, te radimo kolekciju proljeće/ljeto. Situacija u državi je teška pa ni Amadeus ne zaobilazi ista sudbina. Svakodnevno se nosimo sa velikom konkurencijom na tržištu Hrvatske i okolnih država, te padom potrošnje što se u tekstilno industriji jako osjeti", objašnjava Gojak. Prihod Amadeusa pao je s 86 milijuna kuna u 2009. godini na nešto v iše od 72 milijuna u 2013.

Komentirajte prvi

New Report

Close