Usporedbe s Netflixom su znak da radimo dobar posao

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 23. ožujak 2017. u 22:01
Osnivačica i direktorica Pickboxa

Osnivačica Pickboxa priznaje da joj je želja sa svojim timom krenuti u produkciju vlastite serije, ali takvi će projekti zasad ipak pričekati.

I proteklu su godinu na medijskom planu obilježile  televizijske serije čija je ambiciozna produkcija po troškovima, zaradi i glumcima A liste koji su prešli na manje formate u pojedinim slučajevima dosegnula razinu filmske industrije. Paralelno s time, u siječnju 2016. godine najpoznatija internetska TV platforma Netflix postala je dostupna u Hrvatskoj nakon čega su se očekivale značajne promjene na domaćem tržištu streaming servisa. Oni su pak imali godinu dana vremena za prilagodbu, prije nego je Netflix nedavno počeo uvoditi titlove na hrvatskom. 

Ne broje izgubljene pretplatnike
Sa Sanjom Božić Ljubičić, osnivačicom regionalne streaming platforme za filmove i serije Pickbox i tvrtke Mediatranslations za lokalizaciju televizijskih sadržaja te direktoricom konferencije New Europe Market (NEM) koja jednom godišnje okuplja vodeće medijske stručnjake, razgovarali smo o tome što je bilo potrebno da se Pickbox danas uspoređuje s globalnim Netflixom, umjesto da broji izgubljene pretplatnike. Pickbox se na regionalnom tržištu koje uključuje Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, pojavio prije više od tri godine.

Ono po čemu se od ostalih pružatelja istih usluga razlikuje je sadržaj koji je gledateljima u svim navedenim zemaljama dostupan i do nekoliko sati nakon svjetske premijere, kao i žanrovi serija i filmova prilagođenih ukusu tržišta te dostupnost prijevoda na nacionalnim jezicima zemalja u kojima je dostupan. "Naša prednost uvijek će biti cijena i lokalno djelovanje. U svakom slučaju, usporedba s Netflixom za nas je uvijek kompliment i volimo kada nas se stavlja u isti kontekst s jednom takvom kompanijom. To znači da smo već sada nešto veliko napravili, a najbolje tek slijedi", kaže Božić Ljubičić. 

Presudan je premium sadržaj
Dodala je i da je u pozicioniranju na tržištu, uz cijenu, važan čimbenik i količina premium sadržaja. "Ljudi sve više razumiju internet i nove medije, a mi se s druge strane trudimo uslugu prilagoditi svakome. Popularnost serija svakako raste i gledatelji sve više shvaćaju da su serije danas izuzetne. Raspituju se, traže više, otkrivaju svijet serija i na kraju zaključuju da ih žele gledati odmah i što više", naglasila je osnivačica Pickboxa. Pojašnjava da se u biznisu kojeg vodi ne radi tek o preslikavanju globalnih trendova, već i poboljšanom korisničkom iskustvu koje, primjerice, podrazumijeva da se serije poput Noćnog menadžera koji je osvojio 3 Zlatna Globusa mogu gledati odmah bez čekanja sljedećeg tjedna za novu epizodu. Na pitanje planiraju li se upustiti u vlastitu produkciju, odgovor je zasad negativan. "Kako nam je želja bila pokrenuti vlastiti servis, tako nam je bila i napraviti svoju seriju. To bi za nas bio pothvat. Jednog dana sigurno hoćemo", poručila je Božić Ljubičić. 

Svjetski hitovi

Rekordan broj epizoda
Iz Pickboxa je za 2017. godinu najavljen rekordan broj epizoda koji će korisnici njihove streaming usluge moći gledati netom nakon svjetske premijere.

Aduti u siječnju i veljači
U siječnju njihovi su aduti bile uspješnice poput Noćnog Menadžera, zatim serije Crna Jedra, Mr. Robot, kao i Nashville te Kraljevska obitelj i treća sezona Preljuba. U veljači je puštena druga sezona Milijardi, SS-GB-a i Na dužnosti, dok svaki sljedeći mjesec donosi novi sadržaj. U planu su i nove aplikacije putem kojih će se sadržaju moći pristupati bilo gdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close