Trikovi i savjeti kako iskoristiti Google

Zanimljivi 'social media' projekti

Dvodnevna Best internet konferencija o internet marketingu i e-poslovanju, u organizaciji zagrebačke tvrtke Best marketing, započela je u utorak u Zagrebu, okupivši par stotina sudionika. Stručnjaci iz Hrvatske i inozemstva prvog dana konferencije raspravljali su o digitalnoj kreativnosti, društvenim mrežama, search marketingu, online i offline kampanjama te novim tehnologijama i novim medijima, odnosno mogućnostima koje donose u kontekstu novih poslovnih prilika.

Kelvin Newman, kreativni direktor agencije SiteVisibility, govorio je o marketing searchu, trikovima i savjetima o poboljšanju optimizacije pretraživanja i izbacivanja željenih podataka na Googleu. “Ako ljudi nešto žele kupiti, prvo će istražiti mogućnosti, ukoliko žele negdje otputovati, prije svega će istraživati, a u krajnjoj liniji, ako žele nešto pronaći, oni će to tražiti”, kazao je Newman. Upravo iz tog razloga, kako je pojasnio, svima je, a pogovoto vlasnicima tvrtki, izuzetno važno dobro poznavati način funkcioniranja internet pretraživača. U okviru programa pod nazivom “90-60-90” predstavljeni su najzanimljiviji social media projekti u regiji koji su inovativnošću i uspjehom obilježili proteklu godinu. Program su vodile predstavnice Krazy Fisha, regionalne marketinške agencije. Prema riječima Niki Radišić iz Krazy Fisha, internet otvara mnoštvo mogućnosti kroz društvene medije i interakciju,a dozvoljava i neposredan kontakt s potrošačima, ali i suradnicima. Među predstavljenim projektima našli su se i Mojamatura.net, web site namijenjen učenicima te projekt Welcome.hr, GPS putopis Danijela Lacka, koji sa tročlanim timom po Hrvatskoj ispisuje riječ Welcome. Novi projekt Lino Mix&Play predstavio je Davor Runje, a kratko predavanje održao je Jeffrey Treichel iz Kolektive. Video vezom svoje su projekte predstavili i kreativci iz regije: Tomislav Mihajlović, autor igrice Nordeus govorio je o online gameingu, dok je Zoran Torbica predstavio uspješnu online kampanju za AIK banku.

Ronnestam

Budućnost komunikacija
Drugi dan konferencije pod nazivom Best internet Masterclass obilježit će predavanje Johana Ronnestama o budućnosti komunikacija. Ronnestam je jedan od najpoznatijih predavača i konzultanata, a ujedno i poznati bloger. Vlasnik je agencije Ronnestam.com, koji je za svoje kampanje osvojio nekoliko prestižnih nagrada.

Komentari (1)
  • dumancic
    dumancic 20:32 14.1.2012.

    Oglašavanje putem google jest i biti će u narednih nekoliko ogdina vodeći način oglašavanja poduzetnika. Google oglašavanje [oglasavanje-na-internetu.com] nudi priliku prezentirati svoje proizvode i usluge u onom trenutku kada ih netko traži, putem google tražilice, ovo je vrlo efikasan način oglašavanja!

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve