Trikovi i savjeti kako iskoristiti Google

Autor: Ana Lučin,VLM , 12. travanj 2011. u 22:00

Zanimljivi ‘social media’ projekti

Dvodnevna Best internet konferencija o internet marketingu i e-poslovanju, u organizaciji zagrebačke tvrtke Best marketing, započela je u utorak u Zagrebu, okupivši par stotina sudionika. Stručnjaci iz Hrvatske i inozemstva prvog dana konferencije raspravljali su o digitalnoj kreativnosti, društvenim mrežama, search marketingu, online i offline kampanjama te novim tehnologijama i novim medijima, odnosno mogućnostima koje donose u kontekstu novih poslovnih prilika.

Kelvin Newman, kreativni direktor agencije SiteVisibility, govorio je o marketing searchu, trikovima i savjetima o poboljšanju optimizacije pretraživanja i izbacivanja željenih podataka na Googleu. “Ako ljudi nešto žele kupiti, prvo će istražiti mogućnosti, ukoliko žele negdje otputovati, prije svega će istraživati, a u krajnjoj liniji, ako žele nešto pronaći, oni će to tražiti”, kazao je Newman. Upravo iz tog razloga, kako je pojasnio, svima je, a pogovoto vlasnicima tvrtki, izuzetno važno dobro poznavati način funkcioniranja internet pretraživača. U okviru programa pod nazivom “90-60-90” predstavljeni su najzanimljiviji social media projekti u regiji koji su inovativnošću i uspjehom obilježili proteklu godinu. Program su vodile predstavnice Krazy Fisha, regionalne marketinške agencije. Prema riječima Niki Radišić iz Krazy Fisha, internet otvara mnoštvo mogućnosti kroz društvene medije i interakciju,a dozvoljava i neposredan kontakt s potrošačima, ali i suradnicima. Među predstavljenim projektima našli su se i Mojamatura.net, web site namijenjen učenicima te projekt Welcome.hr, GPS putopis Danijela Lacka, koji sa tročlanim timom po Hrvatskoj ispisuje riječ Welcome. Novi projekt Lino Mix&Play predstavio je Davor Runje, a kratko predavanje održao je Jeffrey Treichel iz Kolektive. Video vezom svoje su projekte predstavili i kreativci iz regije: Tomislav Mihajlović, autor igrice Nordeus govorio je o online gameingu, dok je Zoran Torbica predstavio uspješnu online kampanju za AIK banku.

Ronnestam

Budućnost komunikacija
Drugi dan konferencije pod nazivom Best internet Masterclass obilježit će predavanje Johana Ronnestama o budućnosti komunikacija. Ronnestam je jedan od najpoznatijih predavača i konzultanata, a ujedno i poznati bloger. Vlasnik je agencije Ronnestam.com, koji je za svoje kampanje osvojio nekoliko prestižnih nagrada.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Oglašavanje putem google jest i biti će u narednih nekoliko ogdina vodeći način oglašavanja poduzetnika. nudi priliku prezentirati svoje proizvode i usluge u onom trenutku kada ih netko traži, putem google tražilice, ovo je vrlo efikasan način oglašavanja!

New Report

Close