Podsjetili nas kako svi volimo igru i kako kroz igranje učimo o sebi i svijetu koji nas okružuje

Autor: Marta Duić , 01. studeni 2018. u 21:59
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Osnovna ideja bila je prikazati različite stadije u odrastanju i igre specifične za svaki od njih, a uz TV kampanju reklama je išla i kroz druge kanale.

Hrvatska Lutrija je povodom 45 godina postojanja lansirala novu kampanju. Za kreativni koncept zadužena je agencija Real grupa uz kreativnog direktora Mara Pitarevića. Uz Kabinet produkciju, redateljica Sonja Tarokić režirala je spot koji najbolje opisuje 45 godina Hrvatske lutrije, a kroz priču nas vodi glas Željke Fattorini, nekadašnje spikerice i voditeljice TV Zagreb pa HTV-a.

“Ovo je velika i lijepa obljetnica. HL već 45 godina živi i raste sa zajednicom kojoj je vratio 2,5 milijarde kuna kroz društveno odgovorno poslovanje, a čak devet milijardi osvojili su dobitnici kroz sve ove godine. Ova kampanja govori kako je svim ljudima zajedničko da vole igru. Kroz igru učimo o sebi i svijetu oko nas. Kampanja je slavlje radosti života i životnih igara, izaziva emocije”, objasnio je Pitarević.

Osnovna ideja bila je prikazati različite stadije u odrastanju i igre specifične za svaki od njih, a uz TV kampanju reklama je išla i kroz druge kanale. “Osim što 45 godina donosimo ‘Više od igre’ našim igračima, bitno je što dajemo uvijek kvalitetan doprinos društvu kroz korisne djelatnosti, uz uspješno poslovanje tvrtke i to je imperativ našeg djelovanja”, poručuje Ana Jazić, glasnogovornica i voditeljica Službe za korporativne komunikacije i DOP u Hrvatskoj lutriji.

Komentirajte prvi

New Report

Close