Već smo imali prilike vidjeti niz društveno angažiranih kampanja koje podižu svjesnost o oprezu u prometu, ali nova reklama koja upozorava na opasnosti brze vožnje jedna je od onih koje ostavljaju uistinu duboki utisak.
Što bi bilo kada bi dva vozača mogla razmijeniti svoje misli nekoliko sekundi prije prometne nesreće? Reklama koju je lansirala novozelandska prometna agencija pokazuje kako bi izgledao imaginarni dijalog, a cijeli video teško da može ostaviti ikoga ravnodušnim. Reklama je proizvod agencije Clemenger BBDO iz Wellingtona.
Video pogledajte u nastavku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu