Kultni začin uz nove boje donosi mudrosti o kuhanju kao igri

Autor: Marta Duić , 03. lipanj 2018. u 17:00
Četiri pakiranja sadrže i poruke koje djeluju kao savjeti

Podravkin najprepoznatljiviji brend u novom limitiranom izdanju, realizaciji agencije Bruketa&Žinić&Grey, cilja na privlačenje mladih potrošača koji vole istraživati.

Vegeta ima novu limitiranu seriju s četiri inspirativna pakiranja, koja izgledaju kao pravi sastojak za kreativnu kuhinju. Korištene su osnovne boje ovog Podravkinog 'univerzalnog začina jelima' – plava po kojoj je brend već prepoznatljiv te žuta, crvena i zelena, boje samog proizvoda. Svako od četiri pakiranja ima prepoznatljiva Vegetina kuhara u novoj, zaigranoj pozi i 'mudrost' koja će pomoći da baš svako jelo bude savršeno.

Kako kaže Maša Ivanov, client service direktorica agencije Bruketa&Žinić&Grey, misao vodilja pri nastanku novih pakiranja bila im je učiniti Vegetu privlačnijom i bližom mlađim generacijama kroz izdanje ambalaže koju će svatko rado kupiti, skupljati, čuvati i pokloniti. "Mladi ljudi koji prate trendove, vole istraživati nove okuse, ali su praktični. To su žene i muškarci koji uživaju u hrani i dok kuhaju, kuhaju sa strašću. Uvijek su u potrazi za novim okusima, novim kulinarskim vještinama i načinima pripreme hrane, a svoja jela rado dijele s drugima", objašnjava Ivanov. 

Nije novi vizualni identitet
Važno je istaknuti kako se ne radi o novom vizualnom identitetu, već samo o dizajnu ograničenog izdanja ambalaże. Na njemu su iz agencije Bruketa&Žinić&Grey radili Davor Bruketa, Nebojša Cvetković i Ivanov, a surađivali su s timom iz Podravke, točnije iz njihova Marketinga, Produkcije i kreative te Studija za dizajn. Produkcija sleeve omotača i pripadajućeg poklopca rađena je kod proizvođača ambalaže Honinga i Santaj plastike uz koordinaciju Podravkinih odjela Ambalaže i dizajna, Nabave i Marketinga, a zbog finalizacije proizvoda uključeni su i tehnolozi iz Proizvodnje. 

Kako objašnjava Ivanov, projekt je započeo u drugoj polovici 2017. godine, a doze su bile proizvedene sredinom ožujka 2018. tako da je cijeli proces od ideje do finalnih proizvoda trajao oko 17 tjedana.

Ikona postala modernija
"Ideja je bila kreirati nekoliko teglica koje će zajedno činiti seriju i motivirati kupce da pokušaju prikupiti cijelu jer mogu zanimljivo izgledati na polici. Budući da su doze prikladne za ponovno punjenje, vjerujemo kako će naći svoje mjesto u kuhinjama potrošača i nakon što se isprazne. Kuhar je zaštitni znak Vegete i uživa status ikone među potrošačima. Željeli smo ga zadržati i učiniti zabavnijim pa je tako Vegeta kuhar za ovu prigodu dobio zaigrane i moderne poze, a potrošačima je predstavio i svoje kulinarske 'mudrosti' poput Daj čovjeku ćevape i nahranio si ga za dan.

Daj čovjeku Vegetu i naučio si ga kuhati za cijeli život", kaže Ivanov. Proizvod je na tržištima Hrvatske i Adria regije, a staklene doze su zamišljene su kao in-out proizvod od travnja do lipnja i moći će se naći na prodajnim mjestima sve do nestanka zaliha.

Komentirajte prvi

New Report

Close