Klijentima uvijek dajemo cjelovita medijska rješenja

Autor: Nikolina Buljan / VLM , 26. studeni 2012. u 09:45
Lončar: Primamo dobre povratne informacije o redizajnu i najave novih kampanja na portalu poslovni.hr

Jedan od ciljeva redizajna portala Poslovni.hr bio je privlačenje novih čitatelja i posljednji rezultat dokazuju da je taj cilj uspješno ispunjen.

Istraživanje gemiusAudience za listopad 2012. pokazalo je odlične rezultate za sve digitalne platforme Styrije. Uz portal 24sata.hr koji je zauzeo prvo mjesto na ljestvici čitanosti u Hrvatskoj, redizajnirani portal Poslovnog dnevnika nakon mjesec dana u novom ruhu ostvario je rekordnu posjećenost od 235.916 čitatelja. Poslovni.hr time je potvrdio poziciju lidera među poslovnim web stranicama i svrstao se u top 15 stranica na hrvatskom webu.Sa Sandom Lončar, članicim Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista, razgovarali smo o tim rezultatima i načinima na koji Styria planira ostvariti nove prihode s weba.

Poslovni.hr je nakon redizajna ušao među prvih 15 najčitanijih portala u Hrvatskoj. Kako istraživanja čitanosti utječu na oglašivače i što ulazak među prvih 15 znači za Poslovni?

Rezultati mjerenja koje donosi gemiusAudience jedini su neovisni pokazatelji posjećenosti hrvatskih web stranica. Oni su alat za planiranje medijskih kampanja jer osim podataka o broju korisnika, otvorenih stranica i dosega web stranica uključenih u mjerenje pokazuju i strukturu posjetitelja pa omogućavaju segmentaciju kod planiranja.Jedan od ciljeva redizajna portala Poslovni.hr bio je privlačenje novih čitatelja i posljednji rezultati – 235.916 stvarnih posjetitelja i ulazak u top 15 portala – dokazuju da je cilj ispunjen. Čitatelji su prihvatili relevantan sadržaj prezentiran u modernom i funkcionalnom dizajnu, a od klijenata primamo dobre povratne informacije na novi Poslovni.hr i najavu kampanja.

Kako stoje ostala Styrijina web izdanja?

Odlično. Sva izdanja pokazuju trend rasta: 24sata.hr je zauzeo vodeću poziciju na hrvatskom internetskom prostoru i približava se brojci od milijun posjetitelja mjesečno, a vecernji.hr je zabilježio rekordnu posjećenost i privukao 656.672 posjetitelja. Nišne web stranice zdravakrava.hr i budi.in su također oborile rekorde.Broj korisnika interneta u Hrvatskoj je u porastu, a Styria im na svojim digitalnim platformama nudi svježe, provjerene i korisne informacije, praktične savjete i dobru zabavu. Styria u Hrvatskoj doseže do 66% internet populacije i time je vodeća medijska grupacija na internetu.

Planira li Styrija ograničiti sadržaj na nekim od svojih portala kroz pretplatu ili neki drugi model?

Sadržaji koji su do sad bili besplatni ostat će besplatni. Ne možemo naplatiti vijest, nešto što čitatelj na drugim portalima može pronaći besplatno. Prošli tjedan smo na vecernji.hr čitateljima prezentirali pilot projekt "Večernji list premium" u kojem objavljujemo ekskluzivne i jedinstvene sadržaje koji su se prije mogli pronaći samo u tiskanom izdanju. Tijekom promotivnog perioda sponzor je čitateljima poklonio bodove potrebne za konzumiranje premium sadržaja, a nakon isteka promo akcije bodovi će se moći kupiti i iskoristiti za pregled kolumni, ekskluzivnih intervjua, reportaža, video zapisa itd.

Svaki redizajn portala jednog ovakvog tipa mnogo stoji. Koliko u prosjeku treba vremena da bi došlo do povrata investicije?

Nismo se upustili u milijunsku investiciju, većinu resursa potrebnih za redizajn imamo "u kući". Najvažnije je dobro definirati ciljeve i prenijeti ih svima koji rade na projektu. Koncipiranje, tehnološki razvoj i projektni manadžment smo napravili vlastitim snagama. Vanjski partner, Kiosk Studio je crtao dizajn i pri tome je bilo važno da i na njih prenesemo viziju novog portala. Investicija je dakle samo dizajn i vratit ćemo ju u roku manjem od šest mjeseci.

Kada smo već kod promjena, očekuju li Styrijina izdanja neke veće promjene i redizajni te ima li naznaka nekih novih projekata?

Iduće godine pripremamo jedan veliki redizajn, jedan "medium" i pokretanje više novih proizvoda. Neki od njih će se obraćati specifičnim ciljnim skupinama, neki će biti fokusirani na nove transakcijske modele koji će nam osigurati nove prihode. Te prihode ćemo ulagati u razvoj i na taj način potvrditi dominantnu poziciju na tržištu.

Prema HURA-inom istraživanju, oglašivačka industrija je prošle godine u Hrvatskoj doživila pad od pet posto, a očekuju se i daljnja rezanja troškova marketinga. S druge pak strane mjerljivi online budžeti rasli su za čak 131 posto. Kakvu tu šansu vidi Styria?

Što se web oglašavanja tiče naša prednost je snaga brandova i "full-service" pristup klijentima. Odavno ne prodajemo oglasni prostor nego medijska rješenja i interaktivne projekte. Iako u porastu, udio koji online ima u ukupnim marketinškim budgetima je skroman i sporo raste. Zato se mi na našim digitalnim platformama okrećemo i otvaranju novih izvora prihoda.

Stalni razvoj

Styrijina izdanja konstantno prolaze kroz manje ili veće promjene. Koja je misao vodilja; biti inovativan ili promatrati druge i slijediti provjereno dobre modele?

Kontinuirana unaprijeđenja i inovacije su neophodne ako želimo rasti, privući nove čitatelje i nuditi extra vrijednosti postojećima. Proces redizajna ne završava puštanjem nove verzije portala, to je tek početak kontinuiranog razvoja. Misao vodilja je biti predvodnik razvoja hrvatskog internetskog tržišta. iduće godine pripremamo jedan veliki redizajn, jedan medium i pokretanje više novih proizvoda.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Koliki je postotak za konja ? Impotentnog.

5%, 10%, 15%.

Primam i mačju hranu.

[emo_zloban]

New Report

Close