Jači rast hrvatske agencije s uredom u Srbiji

Sandro Lazarić, direktor digitalne agencije Arbona koja radi projekte u 30 država Sandro Lazarić, direktor digitalne agencije Arbona koja radi projekte u 30 država

Arbona je agencija koja ima tri ureda u Hrvatskoj - u Zagrebu, Rijeci i Varaždinu, više od 200 partnera iz sedam država te više od 300 aktivnih projekata u 30 država.

Arbona, agencija za digitalni marketing, početkom lipnja otvorila je ured u Srbiji, točnije Beogradu. Agencija je to koja ima tri ureda u Hrvatskoj - u Zagrebu, Rijeci i Varaždinu, više od 200 partnera iz sedam država te više od 300 aktivnih projekata u 30 država.

Koji su im planovi na tržištu regije, koliko ljudi zapošljavaju i kakvi su im prvi rezultati saznali smo od Sandra Lazarića, direktora Arbone. "S obzirom na to da već neko vrijeme imamo značajan broj partnera iz Srbije te da taj broj sve više raste, jedini logičan korak bio je otvaranje ureda u Beogradu. Na taj ćemo način moći pružiti bolju podršku i kvalitetnije usluge postojećim partnerima, ali očekujemo i značajan rast novih partnera iz Srbije.

Zasad smo zaposliti dvije osobe, a do kraja godine plan nam je zapošljavanje dodatnih kolega u Beogradu", objašnjava Lazarić.  Uspostavili su tim u Srbiji koji već aktivno radi na digitalnim kampanjama te nude rješenja iz digitalnog marketinga na području Google Ads oglašavanja, oglašavanja na društvenim mrežama, optimizacije za tražilice (SEO), e-mail marketinga te content marketinga. Kako kažu iz agencije, prvi im je cilj kroz edukacije novih kolega i konstantnu suradnju timova iz Hrvatske i novog tima iz Srbije doći do iste razine stručnosti, kvalitete i proaktivnosti kojom se trenutačno može pohvaliti tim u Hrvatskoj. 

Lazarić napominje da kada ostvare rast na tržištu Srbije i povećaju broj partnera očekuje i širenje tima.  "Unaprijedili smo poslovanje s postojećim partnerima iz Srbije i već smo privukli nekoliko novih. U ovom trenutku nam je fokus na Hrvatskoj i Srbiji. Nakon što dostignemo željenu razinu u Srbiji počet ćemo više razmišljati o ostalim tržištima u okolici. Interesantna su nam još neka tržišta, ali ona su zasad tek dio dugoročne strategije", zaključuje Lazarić. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!