Grayling otkriva kojih šest stvari svaki stručnjak za komunikacije treba znati u 2018. godini

Foto: press Foto: press

Brendovi i kompanije više nego ikada svojom porukom teže doseći potrošače. Sama učestalost poruke nije dovoljna. Brendovi trebaju biti inovativni i hrabri te otvoreni za prihvaćanje novih tehnologija i novih kanala. Kako bi bili primijećeni moraju biti korak ispred.

Međunarodna agencija za komunikacije Grayling predstavlja šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje vjeruje da će brendovima i stručnjacima za komunikacije u tvrtkama pomoći postići rezultate koje očekuju u 2018. godini.

Zauzimanje stava: Granice između biznisa, politike i kulture sve su nejasnije. Organizacije više nemaju prostora za oklijevanje, jer potrošači zahtijevaju jasnoću, posvećenost i akciju, a raznolikost je imperativ.

Urbana vizija: Marketinški će stručnjaci sve više biti fokusirani na globalne „super gradove” i njihovu brzorastuću populaciju, omogućavajući svojim brendovima značajan prostor i ostvarujući komunikaciju s kulturno osviještenom publikom koja može doseći i utjecati na druge. Ovo će imati utjecaj ne samo na brendove, već i na javnu domenu.

Vrijeme je za priču: Od reklamnih serijala i Instagram priča do mogućnosti koje pruža virtualna realnost, brendovi sve više pronalaze nove načine za upotrebu narativa sa željom skretanja pažnje korisnika i izgradnje vjerne baze pratitelja. Koliko je kompanija dovoljno hrabro da prestane sa svojom promocijom i spremno dopustiti drugim pokazateljima da govore o njihovom uspjehu?

Učenje kroz testiranje: Promjene se odvijaju sve brže, a organizacije svih veličina u sve većem broju poprimaju mentalitet start-up modela. Imperativ su ideje koje dolaze iz velikog broja izvora i brza inovacija, dok testiranje uživo i beta operacije brendovima pića, sektoru maloprodaje, medijskim kućama, pa čak i bankama postaju pravilo.

Igra brendova: Budući da pametne organizacije svoj imidž grade svakom interakcijom s potrošačima pritom ispunjavajući neočekivano i pretvarajući svakodnevno u igru s ciljem aktivacije i nagrađivanja potrošača, možemo zaključiti da je sve marketing. Ako stvari postavite kako treba sigurno ćete biti nagrađeni..

Ekonomija pažnje: Ako se brendovi žele probiti u svijetu digitalnog preopterećenja u kojem je pozornost potrošača oskudan resurs, a oni pronicljivi odlučuju isključiti oglase i filtrirati sadržaj potrebno je investirati u bogat i ciljan sadržaj sa stvarnom vrijednošću. Bilo kakav stari sadržaj ne može donijeti željeni rezultat.

Više o globalnim marketinškim i komunikacijskim trendovima koji će obilježiti narednu godinu možete pronaći na www.grayling.com

O kompaniji Grayling

Grayling (@GraylingPR) razvija inovativna, integrirana komunikacijska rješenja koja klijentima omogućavaju niz prednosti. Kompanija posluje u okviru fleksibilne, internacionalne mreže nesputane granicama među državama i disciplinama. Grayling je dio Huntsworth plc.

Za više informacija, posjetite: www.grayling.com

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!