Gospodarskim programom žele privuči oglašivače

Autor: Majda Žujo , 08. veljača 2012. u 22:00

Tipičan gledatelj ima 35-49 godina i obiteljski je tip

Sportska televizija (SPTV) je početkom godine krenula i s emitiranjem emisije Vrijeme je za gospodarstvo urednika i voditelja Darka Bukovića, inače glavnog urednika Privrednog vjesnika. Riječ je o emisiji produkcijske kuće Nove boje medija s kojom SPTV surađuje i na drugim projektima, a s emitiranjem je počeo i tjedni gospodarski magazin Privredni.hr, koji u suradnji rade producentska kuća Nove boje medija i Privredni vjesnik. No, zašto bi se jedna nacionalna televizija koja je prvenstveno sportska odlučila na emitiranje gospodarskog sadržaja? Urednik emisije kaže da je to zato jer nas iz krize mogu izvući samo gospodarstvenici i proizvodnja.

Uloga gospodarstvenika
“Ako jedan gospodarstvenik igra značajnu ulogu na nacionalnoj, pa i međunarodnoj pozornici, možete samo pretpostavljati što on znači za lokalnu sredinu”, poručuje Bukvić dodajući kako u emisiji sudjeluju oni koji znaju, oni koji su gospodarstvenici po vokaciji, kojima je to životni poziv i koji su se dokazali u radu. “Treba naglasiti kako je pokretanje nacionalne sportske televizije, zasigurno jedan od najznačajnijih događaja na hrvatskom elektroničkom nebu. Bez gospodarstva nema puno toga, pa ni sporta, čiji razvoj uistinu u velikoj mjeri ovisi o podršci gospodarstvenika, bilo da je riječ o profesionalnim ili amaterskim sportovima. S druge strane, gospodarstvo i sport imaju puno sličnosti – natjecateljski duh, jasna pravila igre i zakon brojki”, ističe napominjući kako su u programu Sportske televizije i emisije koje možemo nazvati sportsko-gospodarske.

Analiza publike
No, gospodarski program je zasigurno i dobra platforma za privlačenje oglašivača, iako sa SPTV poručuju kako se emisije prije svega fomiraju prema programskim odrednicama te ukusu gledatelja. “Jedina smo televizija koja eter uistinu posvećuje sportovima i sportskim temama, ali naši gledatelji imaju i druge preferencije, a to je jasno ako analiziramo našu publiku. Tipičan gledatelj SPTV-a može se definirati kao muškarac između 35 i 49 godina, više srednje klase, obiteljski orijentiran te je emisija gospodarskog sadržaja itekako logičan izbor”, poručuju naglasivši kako je ta ciljna skupina je oglašivački vrlo atraktivna i teško dostupna kroz druge TV postaje, što smatraju svojom velikom prednošću. “ospodarstvo i sport u simbiozi donose višestruku korist, kako društvu općenito tako i samim subjektima”, zaključuju sa SPTV-u.

Povijest

I ragbi privlači gledatelje u Hrvatskoj
Sportska televizija (SPTV) dobila koncesiju za emitiranje nacionalnog sportskog programa prije godinu dana, a na toj televiziju tvrde od početka emitiranja SPTV bilježi kontinuiran rast broja gledatelja i rast udjela u gledanosti. Broj gledatelja mjesečno raste prosječnom stopom od 11 posto mjesečno, a kažu da je udio gledatelja od 18-49 godina u razdoblju od srpnja do listopada bio više nego učetverostručen, s prosječnim mjesečnim rastom od 79 posto. Na SPTV-u smatraju da je to posljedica emitiranja atraktivnih sportskih sadržaja, a kao primjer navode prijenos utakmica SP u ragbiju (istraživanje provedeno od 01. srpnja 2011. – 12. listopada 2011., AGB Nielsen, peoplemeter metodologija).

Komentirajte prvi

New Report

Close