Evotv se predstavila odličnim animiranim spotom

Autor: Josipa Ban /VLM , 07. veljača 2013. u 14:16
Reklama se sastoji od 1175 fotografija, što je otprilike 25 slika u sekundi

Evotv je prva pay-tv usluga koja ‘putuje’ s korisnikom jer se korisnički uređaj može jednostavno priključiti na bilo koji tv prijamnik, a usluga se aktivira u roku 48 sati.

Stop motion animiranim spotom čija se radnja odvija u šumi, u kojoj poštar s Evotv-om spašava stanovnike od najezde zijevanja, Hrvatska pošta (HP) krenula je u marketinšku kampanju prezentacije svoje najnovije usluge, digitalne televizije Evotv.

"Glavna ideja Evotv usluge je da korisnicima nudimo nešto novo i originalno. Zbog toga smo odlučili uslugu prezentirati na pomalo neuobičajen način", ističe Jo Kempen, voditeljica Odjela za odnose s javnošću HP-a. Nova digitalna televizija Evotv u tihu prodaju krenula je početkom studenog prošle godine. Kako navode iz HP-a u početku se prodavala u nekoliko poštanskih ureda i putem nekoliko poštonoša, no taj je broj s vremenom rastao te je od siječnja moguće ugovoriti uslugu u svim poštanskim uredima HP-a i kod svih poštara Hrvatske pošte diljem zemlje. Televizija je dostupna putem DVB-T2 signala, jedinog takvog signala u regiji, a njegova je posebnost što ne zahtijeva internet vezu niti vezanost za fiksni telefon."Prednost i glavna karakteristika Evotv usluge jest to da je dostupna svima", naglašavaju u HP-u. Dostupnost signala trenutačno pokriva 80 posto kućanstava, a kako najavljuju, ta će brojka i dalje rasti te bi u narednim godina trebala doseći oko 95 posto pokrivenosti stanovništva. Njegova je prednost i to što je to prva pay tv usluga koja "putuje" s korisnikom budući da ne ovisi o telefonskoj liniji ili internetskom priključku. Da bi se nova digitalna televizija mogla gledati, naime, korisnički uređaj može se prenijeti na drugu lokaciju te uključiti u TV uređaj. Instalacija je krajnje jednostavna, pa tehničari ne moraju dolaziti u kuću, već korisnik sam može spojiti uređaj, a potrebna je jedino kućna ili sobna antena. U ovom pogledu uređaj se ne razlikuje od klasičnog prijemnika za digitalnu televiziju, što svi već znaju koristiti, dok se usluga aktivira najkasnije 48 sati od podnošenja zahtjeva. "Nema sitnih slova, nema dodatnih naknada, nema ugovorne obveze.

Korisnik plaća samo ono što koristi, a kako će koristiti ovisi isključivo o njegovim željama", naglašavaju. U ponudi je trenutačno oko 60 programa te šest tematskih buketa, a cijena ovisi o paketu koji se uzme. Buketi se pak, mogu mijenjati svaki mjesec ovisno o želji korisnika. Tako Evotv nudi izbor između filma i djece, zabave i glazbe, buketa Regija u kojem se prikazuju domaći i regionalni filmovi i glazba, zatim buketa sport, HD buket, koji prikazuje koncerte, sport i zabavu, HBO buket s filmovima, serijama i ostalim HBO sadržajem te Program plus. Trenutačno je u ponudi promocijska akcija za nove pretplatnike koja uključuje aktivaciju svih buketa za jednu kunu mjesečno i to dva mjeseca. Za one koji se odluče za paket od godinu dana, Evotv daje mogućnost da odaberu bilo koja tri buketa po akcijskoj cijeni od 69,99 kuna te na poklon dobivaju i bukete HBO i Cinemax. Cijena uređaja je 450 kuna dok se mjesečna naknada programskih buketa kreće od 30 do 55 kuna. Jednostavna je i procedura ugovaranja – potrebno je samo ispuniti zahtjev za zasnivanjem pretplatničkog odnosa te kupiti uređaj. Iz HP-a ističu da su iznimno zadovoljni dosadašnjim prodajnim rezultatima "S tehničke strane usluga je ispunila naša očekivanja i sve što smo obećali korisnicima, a korisnici su i sami to prepoznali, pa broj ugovora sklopljenih na dnevnoj razini vrlo brzo raste", odgovaraju. Napominju i da će Evotv uslugu nadograđivati slijedeći prvenstveno želje korisnika. Koko najavljuju iz Hrvatske pošte u pripremi je i virtualni poštanski ured koji bi korisnicima trebao omogućiti primanje pošte u elektroničkom obliku.

Luminus

Gurman Vuk, erotoman Zeko, obitelj Medved, dip. ing. Jež te sportski fanatik Sova, glavne su zvijezde simpatične reklame za Evotv, koja je, iako traje svega 47 sekundi, nastajala preko četiri mjeseca. Režiju potpisuje agencija Luminus creative, a produkciju Bonobo studio i Luminus studio, prema ideji i kreativnoj direkciji Renata Grgića. Kako odgovaraju iz agencije Luminus creative, izrada kreativnog koncepta trajala je dva tjedna, a na njoj je radilo čak 25 ljudi iz agencije te još desetak iz Hrvatske pošte. Kako bi rekli u agenciji Luminus creative "u velikoj šumi zbog nedostatka kvalitetnog TV programa vladala je epidemija zijevanja, no jednog lijepog dana zijevanju došao kraj". Kako kaže Grgić, idejni koncept je građen na populizmu, odnosno narodnoj mudrosti, zbog čega su se oslonili na životinje. "One žive svugdje, na vrhu drveta, u rupi, u jezeru ili na grani, a time smo htjeli dočarati dostupnost", rekao je. Reklama je snimana tzv. klasičnom stop motion tehnikom animacije, sličicu po sličicu, brojeći sveukupno 1175 fotografija, otprilike 25 slika za svaku sekundu reklame. Režirao ju je i rasvijetlio Kristijan Petrović, a glazbu je napisao Ivan Arnold. Za casting glasova zaslužna je Ivana Mileis, životinjama su život udahnuli animatori i modelari Ivana Bošnjak i Thomas Johnson prema storyboardu Daria Pustaja. Svih 25 likova u reklami ručno su napravljeni od spužve i lateksa, drveće i lišće je pravo, a odjeća i rekviziti su ručno izrađeni, sašiveni i obojeni.

Komentirajte prvi

New Report

Close