Racionalizacija izdataka i štednja prioriteti korisnika Financijskog planera

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. ožujak 2014. u 11:29
Foto: Thinkstock

Prva godina nove usluge za upravljanje osobnim financijama.

Prije godinu dana, u ožujku 2013., Zagrebačka banka prva je u Hrvatskoj ponudila svojim klijentima, korisnicima e-zabe, Financijski planer – internetsku uslugu iz domene „personal finance managementa“, kojoj je cilj pomoći klijentima u boljem upravljanju njihovim financijama. Prema iskustvima klijenata, korisnika Financijskog planera, racionaliziranje potrošnje i otplata postojećih obveza, dakle povećavanje financijske discipline, te štednja odnosno planiranje ulaganja glavni su ciljevi koje žele postići uz pomoć ove usluge.

Više od 40% Zabinih klijenata koji su ugovorili ovu uslugu odabralo je različite oblike štednje kako bi postiglo svoje ciljeve u dugoročnom osobnom stabilnom financijskom poslovanju. U prilog tome govori kontinuirani rast broja štednih uloga oročenih putem e-zabe – u 2013. vrijednost depozita oročenih na ovaj način iznosila je 31% više nego prethodne godine.

Financijski planer svojim korisnicima nudi brz i učinkovit uvid u stanje njihovih financija, dajući im pregledne grafičke prikaze podataka o financijskom poslovanju, uz transparentan pregled financijskog stanja – odnosa primanja i troškova, budućih obveza, najčešćih troškova i sl. Osim što omogućava kvalitetnije praćenje potrošnje, Financijski planer omogućuje korisnicima i predviđanje budućih izdataka, u cilju što boljeg raspoređivanja raspoloživog novca i osiguravanja ispunjenja svih budućih potreba, a nakon upoznavanja vlastitih potrošačkih navika korisnici mogu učinkovitije upravljati svojim novcem, između ostalog i na način da si odrede mjesečne limite na pojedine grupe troškova, čime kroz vrijeme ostvaruju određene uštede.

Istovremeno, ako odrede kratkoročne ili dugoročne ciljeve, zadane unutar Financijskog planera, te ih se pridržavaju, korisnici mogu usmjeriti uštede prema ostvarenju ciljeva i tako s većom sigurnošću doći do željenih vrijednosti. Svaki cilj postavljen putem Financijskog planera klijenti mogu povezati sa stvarnim štednim računom u Zagrebačkoj banci, koji mogu odmah, prilikom definiranja cilja otvoriti putem e-zabe.

Kroz razne vizualne preglede – usporedbu troškova i primanja, „upload“ osobne fotografije kojom korisnik asocira svoj osobni cilj, zatim putem grafičkog praćenja ostvarenja cilja i sl., ugrađeni su „gamification“ elementi svojstveni najnovijim korisničkim aplikacijama, koji su posebno privlačni mladim generacijama. No sama jasnoća informacija te preglednost kroz grafičke prikaze omogućuje razumljivost i transparentnost i starijim generacijama korisnika.

Uz jednostavnost i intuitivnost, a o kojoj govori vrlo mali broj upita za pomoć u korištenju, visoka lojalnost korisnika vidljiva je i kroz neprestani rast broja pojedinačnih prijava korisnika. Prosječan broj prijava na e-zabu je 6 puta mjesečno, a broj prijava na Financijski planer raste i trenutno je na razini 3 prijave mjesečno, a što je značajno, budući se radi o aplikaciji specijaliziranoj za pregled financijskog poslovanja.

Kako bi mogli procijeniti koliku će korist imati od Financijskog planera te žele li svoje financije optimizirati uz njegovu pomoć, klijenti imaju mogućnost besplatnog korištenja ove usluge tijekom tri mjeseca. Klijentima koji imaju ugovorenu Premium, Elastičnu, Dinamičnu, Obitelj Plus i Student Lepezu usluga Financijskog planera je potpuno besplatna.

Komentirajte prvi

New Report

Close