Frey Automobili preuzimaju Peugeot Hrvatsku i Citroen Hrvatsku

Foto: Jurica Galoić / Pixsell Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Provedbom koncentracije Walter Frey Grupa preuzima cjelokupno poslovanje Peugeot Hrvatska i Citroen Hrvatska.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odobrila je koncentraciju kojom Frey Automobili stječu kontrolu nad poduzetnicima Peugeot Hrvatska i Citroen Hrvatska, a kojom će u segmentu lakih gospodarskih vozila postati najjači tržišni takmac u državi, izvijestili su u ponedjeljak iz AZTN-a.

Frey Automobili provedbom koncentracije postaju drugi tržišni takmac u segmentu ukupne prodaje novih osobnih vozila s udjelom od 10 do 15 posto, dok će u segmentu lakih gospodarskih vozila, s tržišnim udjelom koji se kreće između 30 i 40 posto, postati najznačajniji takmac. Na tržištu originalnih rezervnih dijelova te pružanja usluga popravka i održavanja neće doći do promjene strukture tržišta, budući da su ta tržišta određena konkretnom robnom markom i međusobno odvojena, navodi se u priopćenju.

Preuzimanje Peugeota Hrvatska i Citroena Hrvatska dio je šire strategije širenja Walter Frey Grupe na području istočne Europe (Mađarska i Slovenija). Riječ je holdingu koji je sa svojom prodajno servisnom mrežom za vozila robnih marki grupe Daimler, odnosno Mercedes i Smart grupe, u Hrvatskoj prisutan od 2013. godine, podsjećaju iz Agencije.

Provedbom koncentracije Walter Frey Grupa preuzima cjelokupno poslovanje Peugeot Hrvatska i Citroen Hrvatska. To podrazumijeva uvoz i prodaju novih motornih vozila marki Peugeot, Citroen i DS, kao i preuzimanje postojeće prodajno servisne mreže tih robnih marki, koja će i nakon provedbe koncentracije nastaviti poslovati u istoj strukturi, zasebno za Citroen i Peugeot vozila.

Koncentracija će, smatraju u AZTN-u, imati utjecaj na tržišno natjecanje na tržištima prodaje novih motornih vozila, osobnih i lakih gospodarskih, te prodaje originalnih rezervnih dijelova i pružanja usluga popravka i održavanja motornih vozila.

Iz Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja navode kako su koncentraciju odobrili na prvoj razini budući da se iz podataka o strukturi tržišta moglo zaključiti da nije riječ o koncentraciji koja bi mogla imati značajne učinke na tržišno natjecanje. Pritom je Agencija uzela u obzir i rezultate obveznog testa tržišta čija je provedba propisana Zakonom o zaštiti tržišnog natjecanja. Riječ je o zakonskoj obvezi AZTN-a da na svojim mrežnim stranicama objavi javni poziv svim zainteresiranima da dostave primjedbe i mišljenja na namjeru provedbe svake koncentracije, navode iz Agencije uz napomenu da na konkretnu koncentraciju nisu zaprimili nijednu primjedbu ili mišljenje.  

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!