Dm u Hrvatskoj i dalje prvi u drogerijskom sektoru

Autor: Božica Babić , 22. listopad 2015. u 22:01
Mirko Mrakužić, predsjednik Uprave , Foto: Anto Magzan / Pixsell

Neto dobit za poslovnu godinu zaključenu istekom rujna bila je 70 mil. kn.

S prometom od 1,96 milijardi kuna i udjelom 26,8 posto, u Hrvatskoj čvrsto držimo lidersku poziciju. Ove smo godine na modernizaciju i kvalitetno širenje novih trgovina potrošili 31,8 milijuna kuna, dogodine ćemo 50 milijuna, najavio je na prezentaciji poslovnih rezultata za 2014./2015. predsjednik Uprave dm-drogerie markta Mirko Mrakužić. Time će, naglasio je, u 2016. u godini, u kojoj će obilježiti i 20. godinu rada u RH, mreža dm-a narasti na 160 trgovina. Neto dobit za poslovnu godinu zaključenu po tradiciji dm-a istekom rujna iznosila je 70 milijuna kuna i na razini je rezultata iz prethodne poslovne godine.

Drogerijski sektor u RH je zasićen, pa prihodi više ne rastu kao nekada visokim stopama, nego unatrag 3-4 godine čak padaju, podsjetio je. Za razliku od konkurencije, koja otvara trgovine velikih formata, dm zadržava svoj model od 400-600 kvadrata jer takav prostor jamči ugodu. Osvrnuo se i na trgovce koji kupce mame akcijskim cijenama od jednog ili tjedan dana, dok fer cijene dm-a traju najmanje četiri mjeseca i od takve politike ne namjeravaju odustati. Karticu lojalnosti dm-a danas ima više od 970 tisuća Hrvata i kupcima su kroz bonuse u posljednjih godinu dana darovali čak 182 mil. kuna, iznio je Mrakužić navodeći i da je prosječna neto plaća njihovih trgovaca bila 8655 kuna.

Kroz vlastitu robnu marku dm kupcima nudi 3300 proizvoda i na tom asortimanu godišnje ostvari više od četvrtine ukupnih prihoda. U travnju ove godine plasirana je dmBio marka, linija kojom se potiče zdravi život, ali i skrb o ekologiji, i to sa 67 proizvoda na svih 12 tržišta gdje dm posluje. Do kraja 2015. plan je na policama imati asortiman s više od 120 proizvoda, a tijekom 2016. povećati ga na 400.

Komentirajte prvi

New Report

Close