ABB: Sljedeća etapa strategije

Autor: Poslovni.hr , 22. listopad 2016. u 08:57
Foto: Press

ABB je početkom listopada pokrenuo novu, treću etapu svoje strategije tzv. Next Level strategija koja će stvoriti dodanu vrijednosti za klijente i dioničare.

Temeljni elementi strategije uključuju: preoblikovanje ABB-ovih divizija u četiri vodeće poslovne jedinice na tržištu, uključujući i kontinuiranu transformaciju divizije Elektroenergetske mreže u vlasništvu ABB-a; realizaciju ABB-ovog punog digitalnog potencijala; unapređenje operativnog programa za izvrsnost i usavršavanje; i jačanje ABB-ova brenda.

ABB-ov glavni izvršni direktor Ulrich Spiesshofer rekao je: "U posljednje dvije godine, ABB je postao brži, usmjereniji i učinkovitiji. Neprestano smo poboljšavali našu maržu i dodatno ojačali priljev novca. U trećoj etapi naše strategije Next Level, nadograđujemo uspješnu transformaciju i jačamo svoju poziciju vodeće tehnološke tvrtke i globalnog digitalnog prvaka. Uz naša četiri pojednostavljena segmenta poslovanja koji su vodeći na tržištu, u kombinaciji s "ABB Ability", jače smo se usmjerili na kupce i postali fleksibilniji kako bi zadovoljili potrebe naših kupaca u vrijeme energetske tranzicije i Četvrte industrijske revolucije."

Poticanje rasta u četiri poslovne divizije

ABB postavlja novu organizacijsku strukturu s četiri vodeće divizije na tržištu: Srednji i niski napon, Robotika i elektromotorni pogoni, Industrijska automatizacija i Elektroenergetske mreže, koje će stupiti na snagu od 1. siječnja 2017. Divizije će biti ojačane kao poslovne jedinice unutar ABB-a, što će se očitovati u poboljšanju njihovih performansi i modela naknada s naglaskom na individualne obveze i odgovornosti. One će profitirati od suradnje u prodaji prema regijama i državama, kao i od digitalne ponude na razini cijele grupe; ABB-ove vodeće opće i administrativne strukture i troškova; zajedničkog upravljanja lancem opskrbe; i korporativnih istraživačkih centara.

Srednji i niski napon (Electrification Products)

ABB-ova divizija Srednji i niski napon će, kao primjer, biti prvi izbor tvrtkama u energetskom sektoru.

Objedinjavanjem svih komponenti elektrifikacije u jednu cjelinu, a posebno integrirajući dijelove bivše divizije Proizvodi za automatizaciju i elektromotorni pogoni, divizija Srednji i niski napon će biti broj 2 u svijetu u tom segmentu, nudeći klijentima sve na jednom mjestu (one-stop shop).

Infrastruktura za punjenje električnih vozila, solarni inverteri i izvori napajanja bit će dio nove ponude unutar divizije Srednji i niski napon, koko bi poslužili kao platforma za rast unutar divizije. Investicije, potrebne  za održanje momenta u ovim segmentima poslovanja, u početku će imati prigušujući učinak na profit divizije.

Povećanje potrošnje električne energije nadmašuje ukupnu potrošnju energije. Sve više ljudi ima pristup električnoj energiji i novim oblicima potrošnje električne energije, kao što su punionice za električna vozila, što potiče potražnju. Postoje značajne mogućnosti za digitalizaciju i inovacije unutar postojeće ponude ABB-ovih proizvoda.

Robotika i elektromotorni pogoni (Robotics and Motion)

Ova divizija bit će poželjan partner za robotiku i inteligentna rješenja kretanja.

ABB-ova vodeća ponuda u industrijskim motorima i pogonima, kao i njegovo snažno poslovanje robotikom sastavni su dijelovi te novonastale podjele koja nasljeđuje raniju diviziju Proizvodi za automatizaciju i elektromotorni pogoni (Discrete Automation and Motion).

Fokusirajući se na brzorastuće tržište robotike i iskorištavajući ABB-ovu tehnološku platformu i globalno prisustvo, kompanija se idealno pozicionirala da se sa svoje trenutne druge pozicije u robotici preseli na poziciju broj 1 na ovom vrlo atraktivnom tržištu.

Inteligentne usluge i vodeća digitalna ponuda već su čvrsti stup divizije i otvaraju značajne mogućnosti za rast.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close