Ovako izgleda posao jednog kreativnog direktora

Autor: Tomislav Hrastovčak , 09. rujan 2013. u 10:38
Dragan Lakićević (FOTO: Domagoj Kunić)

Dragan Lakićević se odnedavna pridružio reklamnoj agenciji Bruketa&Žinić OM na mjestu kreativnog direktora.

Dragan Lakićević se odnedavna pridružio reklamnoj agenciji Bruketa&Žinić OM na mjestu kreativnog direktora, gdje je zadužen za vođenje jednog od agencijskih timova.

Lakićević je rođen 1972. u Zagrebu, a diplomirao je film i dramaturgiju u Velikoj Britaniji. Ima osam godina iskustva u oglašavanju, a u B&Ž stiže iz agencije Grey Zagreb gdje je kao senior copywriter i kreativni direktor radio na telekomunikacijskim brendovima Tomato i Vip te za Erste banku. Jedan od najuspješnijih projekata na kojem je sudjelovao je kampanja Ante i Darinka nagrađena Effie Grand Prixom za marketinšku učinkovitost i Epica broncom. Lakićević za Poslovni.hr govori više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.

Koji su glavni poslovi i zadaci jednog kreativnog direktora?

Kreativni direktor upravlja svojim timom kreativaca i idejama, a važna je veza između agencije i oglašivača u procesu rada na projektu. Citirat ću Davea Trotta, jednu od njuški ovog posla, o razlici između kreativnog i ostalih kreativaca. Kreativci bi trebali biti kao znanstvenici, uvijek dolaziti s novim i ludim idejama. Kreativni direktor je poput inženjera, koji mora te ideje najbolje upotrijebiti. Ukratko, kreativni direktor je zadužen da projekti budu najbolji mogući, kreativno i poslovno.

Kako je dosad tekla Vaša profesionalna karijera?

Nakon studija filmske teorije, vrlo brzo sam se bacio na praksu. Kratko kao novinar, zatim sam radio na razvoju i pisanju programa za televiziju, a potom krenuo zovom reklama i komunikacije. U Imagu, BBDO-u i Greyu radio sam kao copywriter, gdje sam uz dragog i mudrog Veljka Žvana postao i kreativni direktor.

Kako je došlo do odluke o prelasku u B&Ž?

Htio sam promjenu, to mi je važno i mislim da je to korisno za svakoga u ovom poslu.

Što biste savjetovali svakome tko želi ostvariti uspješnu karijeru u sektoru u kojem radite?

Biti spreman puno raditi i naći nekoga od koga možete učiti. I po mogućnosti sporo stariti.

Komentirajte prvi

New Report

Close