Ako ste jako dobri u ovoj modernoj zabavi platiti će vas i do 50.000 dolara na sat

FOTO: GettyImages FOTO: GettyImages

Popularni gejmeri koji prenose igranje uživo dobivaju i do 50.000 dolara na sat za igranje novih igara.

Najpopularniji profesionalni igrači na platformama kao što su Twitch i YouTube zarađuju i do 50,000 dolara na sat za igranje novih video igara za njihovu publiku uživo, prema novom izvješću The Wall Street Journala, prenosi Business Insider.

Profesionalni igrači kao što su Tyler "Ninja" Blevins i Michael "shroud" Grzesiek imaju milijune sljedbenika i njihovi prijenosi imaju desetke tisuća gledatelja u bilo kojem trenutku.

Izdavači video igara plaćaju im kako bi promovirali njihove igre umjesto tradicionalnih marketinških strategija, što im donosi rezultate.

Uspješni gejmeri s milijunima sljedbenika često provode do 12 sati dnevno igrajući jednu igru. Deseci tisuća gledatelja gledaju ih uživo u bilo kojem trenutku, a izdavači video igara to sve više prepoznaju kao najuspješniji marketinški alat.

Budući da su stalno u kontaktu sa svojom publikom, njihovi dojmovi su često iskreni, čak i kada im se plaća za igru.

Direktor Night Media Inc-a Reed Duchscher izjavio je za WSJ da gejmeri koji dosljedno imaju 15.000 ili više gledatelja za vrijeme prijenosa uživo - mogu dobiti između 25.000 do 35.000 dolara po satu igranja novih igara. Vrhunski igrači mogu zaraditi još više na temelju veličine svoje publike.

S više od 14 milijuna sljedbenika, Tyler "Ninja" Blevins je najpopularniji streamer na Twitchu. Iako je najpoznatiji po igri "Fortnite", Blevins je navodno dobio milijun dolara za live stream igranja "Apex Legends", nedavno objavljene borbene royal igre od jednog od najvećih izdavača u industriji video igara, Electronic Arts.

Blevins nije bio jedini, Electronic Arts je platio otprilike desetak popularnih streamera da igraju "Apex Legends" na dan kada je objavljena.

Neki su dobili priliku i da je igraju u zatvorenom okruženju prije nego što je puštena u javnost. Grupa je dijelila rane impresije igre koristeći hashtag #ApexPartner na društvenim medijima, što je pomoglo u organizaciji promocije.

Unatoč lansiranju bez naprednog marketinga, program #ApexPartner pomogao je igri "Apex Legends" da u prvih 24 sata dobije više od milijun igrača.

Sada ima više od 50 milijuna igrača i druga je najpopularnija igra na tržištu (pucačkih igara), odmah iza igre "Fortnite".

Sve više i više izdavača prihvaća igranje uživo kao dio svoje marketinške strategije. Prošlog listopada, Blevins je nakratko prešao s igranja "Fortnite" na "Call of Duty: Black Ops 4" nekoliko dana prije i nakon objavljivanja igre, a pojavio se na promotivnim događanjima čiji je domaćin bio izdavač Activision.

The Wall Street Journal izvještava da Take-Two Interactive planira slično za najavu igre "Borderlands 3" u rujnu, a francuski izdavač Ubisoft će koristiti sličnu strategiju za "Ghost Recon Breakpoint".

Budući da sada više ljudi ovisi o videozapisima i prijenosima uživo kako bi pratili najnoviji sadržaj videoigara, izdavačima ima smisla platiti da njihova igra bude reklamirana na najvećim gejmerskim platformama.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!