Vjerovnici odobrili procjenu vrijednosti brendova

Autor: Suzana Varošanec , 27. svibanj 2009. u 22:00

Impromovi proizvodi na četiri su mjeseca nestali s tržišta, ali je proizvodnja opet pokrenuta

Križevačka Mesna industrija Improm u stečaju dobila je zeleno svijetlo na Skupštini vjerovnika za procjenu vrijednosti robnih marki Gušti i Vegetariana, delikatesnih proizvoda od mesa i bez mesa.

Iako je takav prijedlog stečajnog upravitelja Darka Šketa prihvaćen u ponedjeljak na Trgovačkom sudu u Bjelovaru, neće se tako skoro doznati njihova vrijednost. Vjerovnici se nadaju boljoj naplati tražbina i zato žele prije procjenitelja vidjeti kakav će rezultat na tržištu imati suradnja Improma s Podravkom na temelju licencnog ugovora o korištenju robnih marki. “Na Podravci je sav rizik tijekom šest mjeseci trajanja ugovora i ona će testirati svoju poslovnu sposobnost i sposobnost dizanja Improma. Riječ je o prvom slučaju u kojem će se u stečaju određivati vrijednost brendova nakon oživljavanja proizvodnje. Proizvodi Improma su četiri mjeseca nestali s tržišta, a proizvodnja je pokrenuta tek prije dva tjedna i prve rezultate prodaje imat ćemo u lipnju”, objašnjava Šket, dodajući da Podravka financira sve troškove proizvodnje i komercijalne upotrebe iako kod konačne prodaje neće imati nikakvu prednost jer to Zakon o stečaju zabranjuje.“Vlada uvjerenje da je tom suradnjom Podravka riješila preuzimanje Improma u stečaju. No zakon zabranjuje pravo prvokupa i Improm će biti ponuđen na prodaju na javnoj dražbi. Odluku će donijeti tržište, a interes može biti veći”, kaže Šket, dodajući da Podravka ima ulaganja poput 200.000 kuna u popravak strojeva. Vjerovnici potražuju 73 milijuna kuna, a Impromova materijalna imovina vrijedi 34 milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close