Veliki odaziv na predavanja o financijskim proizvodima potvrdio interes za financijskim opismenjivanjem mladih

Autor: Objava za medije , 16. ožujak 2015. u 18:54
Arhivska fotografija: Davor Puklavec / Pixsell

S ciljem jačanja financijske pismenosti u Hrvatskoj, osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. i ove se godine priključilo manifestaciji Svjetski tjedan novca.

S ciljem jačanja financijske pismenosti u Hrvatskoj, osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. i ove se godine priključilo manifestaciji Svjetski tjedan novca i u periodu od 9. do 13. ožujka održalo 20 edukativnih prezentacije u uredima i školama diljem Hrvatske. Na taj način je gotovo 600 učenika srednjih škola imalo priliku čuti čemu služi osiguranje, koje su njegove prednosti i zašto je važno odgovorno planirati svoja financijska ulaganja.

Manifestacija se održala pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i Ministarstvom gospodarstva, a također su uključeni i predstavnici Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, Hrvatske narodne banke, Hrvatske udruge banaka, Hrvatske udruge poslodavaca te Hrvatskog ureda za osiguranje.

„Nakon što je našim prezentacijama prošle godine prisustvovalo 200-tinjak učenika, ove smo godine uspjeli u pet dana u edukaciju uključiti čak 587 učenika te gotovo 30 profesora. Iznimno smo ponosni na veliki odaziv i smatramo da on znači sve veću svijest o važnosti financijskog opismenjivanja i pokazuje interes za razumijevanjem financijskih pojmova i proizvoda među mladim ljudima.“, rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing GRAWE Hrvatska d.d.

O financijskoj pismenosti i nezavidnoj razini znanja i razumijevanja financijskih proizvoda govori se već dugo, a inicijativa ponajviše kreće iz financijskih institucija i nadzornih tijela i udruga koji često navode primjere drugih europskih zemalja u kojima je razvijena opsežna nacionalna strategija financijskog obrazovanja (Češka, Nizozemska, Portugal, Španjolska, Švedska i Velika Britanija) ili koje su u svoje školske kurikulume uvele obvezni predmet o obiteljskim i osobnih financijama (Češka, Mađarska i Velika Britanija).

„Svjesni slabe financijske pismenosti mladih koja dovodi do loših financijskih odluka i ulaganja, mi u GRAWE-u smo prije dvije godine krenuli s projektom izrade kratkih edukativnih animiranih filmova o osiguranju – njegovim vrstama i prednostima te objašnjenjima kako funkcionira osiguranje. Filmove smo objavili na našim društvenim mrežama i trudimo se da oni dođu do što većeg broja ljudi, a prikazivali smo ih i učenicima u sklopu prezentacija povodom Svjetskog tjedna novca.“, dodala je Sanja Gržetić iz GRAWE Hrvatska d.d.

Za ovu je prigodu Hrvatski ured za osiguranje već tradicionalno otisnuo brošure „Čemu zapravo služi osiguranje?“ u kojima na jednostavan i razumljiv način objašnjava osnovne prednosti i koristi pojedinih vrsta osiguranja.

Komentirajte prvi

New Report

Close