Jačanje političkih odnosa sa Slovačkom, posebice u okviru Višegradske skupine i inicijative Jadran-Baltik-Crno More, čemu važnost pridaje predsjednica RH Kolinda Grabar-Kitarović koja je upravo u službenom posjetu u Bratislavi, otvara dodatan prostor i suradnji gospodarstava dviju zemalja.
Burilović
Unatoč rastu izvoza, Hrvatska je i dalje u velikom deficitu u robnoj razmjeni sa Slovačkom
Slovačka je važno tržište za hrvatske izvoznike, na kojemu kontinuirano ostvaruju rast prodaje, a, zanimljivo, namještaj je glavni adut s kojim se hrvatsko gospodarstvo uspijeva probiti u Slovačkoj. Čak polovica izvoza u Slovačku i u ovoj godini odnosi se na namještaj. Ipak, iz tog sektora u izaslanstvu u pratnji predsjednice u Slovačku nema predstavnika. Priliku, pak, za poslovne razgovore u okviru Slovčako-hrvatskog gospodarskog foruma traži oko 20 tvrtki među kojima mnoge već uspješno posluju u Slovačkoj, od Ad Plastika koji surađuje s tvrtkama u automobilskoj industriji, nosaču slovačkog izvoza, do Janafa, koji nakon zaoštravanja situacije u Ukrajini počeo s opskrbom slovačkih rafinerija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu