Trgovci investiraju u nove objekte očekujući oporavak

Autor: Božica Babić , 23. prosinac 2014. u 15:18
Pevec je otvorio centre u Karlovcu i Rijeci

Recesija ne gasi investicijske planove u širenje prodajnih kvadrata, trgovci investiraju u nove lokacije očekujući oporavak potrošnje.

Trgovci ne posustaju u osvajanju novih pozicija unatoč padu potrošnje zabilježenom i u šestoj godini recesije koja je upravo na izmaku.

Unatrag mjesec-dva dogodilo se više otvaranja novih prodajnih objekata kod nekoliko trgovačkih lanaca. Tako je križevački KTC, u vlasništvu obitelji Katavić, na 2500 kvadrata otvorio hipermarket u Karlovcu, te na 5000 kvadrata i u bivšem prvom prostoru Getroa Sesvete u Zagrebu. KTC time najavljuje da njegova ekspanzija još nije ušla u završnicu i moguće je očekivati da će sadašnji portfelj od 20 supermarketa i tri hipermarketa uskoro dobiti nastavak.

Od šest najavljenih novih lokacija koje je Pevec preuzeo s liste 95 trgovina kojih se Agrokor mora riješiti nakon preuzimanja Mercatora , ovih su dana otvoreni prodajni centri u Karlovcu te u Rijeci – Škurinje. Pevec s ovim povećanjem broja objekata svjedoči rast koji premašuje planove zacrtane u srednjoročnoj strategiji i ne odustaje od ambicioznog cilja – biti broj jedan na lokalnom tržištu u segmentu neprehrambenog asortimana. I NTL je posegnuo za Agrokorovim viškom trgovina, na pravcu od Požege do Osijeka preuzeo je 10 prodajnih objekata.  

Po jedno otvaranje proteklih su tjedana realizirali Kaufland i Billa. I dok je Kaufland otvorio hipermarket površine 2500 četvornih metara nastavljajući, tvrde, svoj model da police pune asortimanom u kojem sa udjelom od 70 posto dominiraju proizvodi hrvatskih proizvođača. Dotle je Billa, prvi strani trgovac koji u Hrvatskoj posluje još od 1999. godine, otvaranjem novog supermarketa prošli tjedan na jednoj zagrebačkoj adresi svoju listu trgovina na ovdašnjem tržištu zaokružila na 62 lokacije.      

Prodaja

'Otapanje' Dione

Izuzme li se Agrokorovo preuzimanje Mercatora, 2014. u povijesti hrvatske maloprodaje ostat će zapamćena kao godina u kojoj se Diona nastavila 'otapati', prodala je većinu trgovina. Glavni kupci bili su Spar i Lonia preuzeli su po dvadesetak lokacija i to na širem području Zagreba te u Zaprešiću.   

Komentirajte prvi

New Report

Close