T-Com uzvratio B.netu sa 10 novih programa na MAXtv-u

Autor: Bernard Ivezić , 15. listopad 2007. u 06:30

Pripreme najvećih fiksnih telekoma za utrku za dual i triple-play korisnike ušle u završnu fazu

T-Com je zaoštrio bitku za korisnike nove generacije telekomunikacijskih usluga. Najveći fiksni telekom u Hrvatskoj besplatno je proširio osnovnu ponudu digitalne televizije, MAXtv-a, za 10 novih kanala na njih ukupno 69. Uz osnovni paket korisnicima MAXtv-a sada je dostupan novi tzv. Plus Paket, koji sadrži tri sportska, tri glazbena i tri programa za odrasle. U Hrvatskoj je vodeći pružatelj usluga distribucije televizijskih programa za krajnje korisnike telekom B.net. Taj treći po veličini telekom u našoj zemlji ima 90.000 pretplatnika televizijskih usluga. Međutim, B.net zasad nudi isključivo tzv. analognu, a ne digitalnu televiziju kakvu u svojoj ponudi ima T-Com. Treći izvojevač u ovom tržišnom segmentu je telekom Metronet, koji je prije nešto više od mjesec dana preuzeo Vodatel telekom koji nudi tehnološki najnapredniju uslugu digitalne televizije u okviru svoje FTTH triple-play ponude. Metronet ima oko tisuću korisnika te usluge. Prema prospektu grupe T-HT, usluga internetske televizije po broju korisnika jedna je od najbrže rastućih u T-Comovoj ponudi. Lani ju je u rujnu koristilo 70 pretplatnika, do kraja godine bilo ih je 10.000, a po posljednjem izvješću za lipanj 2007. broj pretplatnika MAXtv-a popeo se na 21.123. Drugim riječima, u prvih sedam mjeseci ove godine broj pretplatnika MAXtv-a više se no udvostručio. Uzmemo li u obzir da je u istom razdoblju broj korisnika T-Comova ADSL-a, a riječ je o usluzi koja je nužna da bi se mogao koristiti MAXtv, porastao za 28,4 posto, na 277.000 korisnika, očito je da je tržišni potencijal MAXtv-a iznimno velik. U prospektu T-HT-a navodi se da usluga MAXtv igra važnu ulogu za T-Com u zadržavanju korisnika i potencijalnom povećanju prihoda po korisniku (ARPU). Štoviše, najveći fiksni telekom, naime, razmatra da u idućem razdoblju ponudi dual i triple-play flat-rate tarifne modele koji bi uključivali usluge MAXadsl, MAXtv i MAXphone. Očekuje se da će se taj plan početi realizirati relativno brzo s obzirom na to da je telekom B.net već najavio da će ponuditi nešto slično do kraja ove godine. Ključna prednost digitalne televizije nad ostalim postojećim uslugama u fiksnim telekomunikacijama je što predstavlja prodajni kanal za niz drugih popratnih usluga. T-Com u okviru MAXtv-a već nudi uslugu virtualne videoteke s više od 1200 naslova, zatim uslugu snimanja TV programa, dodatnih prestižnih televizijskih kanala i slično. Da je potražnja za dodatnim MAXtv uslugama zadovoljavajuća, vidljivo je iz podatka da je na prestižne programe pretplaćeno 12 posto korisnika MAXtv-a, dok ih 35 posto posuđuje filmove iz T-Comove virtualne videoteke.




Komentirajte prvi

New Report

Close