Strani korisnici rent-a-cara inzistiraju na online usluzi

Autor: Darko Bičak , 01. rujan 2014. u 14:44
Krešimir Dobrilović, direktor tvrtke Fleet

Tvrtka Fleet novim webom ‘mami’ strane klijente.

Najbrojniji korisnici rent-a-cara u Hrvatskoj su turisti, posebice oni koji u našu zemlju dolaze zrakoplovima.

Stoga se i domaće tvrtke iz tog sektora sve više prilagođavaju zahtjevima klijenata s dalekih tržišta koji su u pravilu skloni online rezervaciji i plaćanju usluga. Najnoviji primjer je tvrtka Fleet koja je ovih dana lansirala svoj novi web kojim se prilagodila novonastalim zahtjevima. Kako za Poslovni dnevnik pojašnjava Krešimir Dobrilović, direktor Fleet rent-a-cara, nova web stranica nastala je na temelju zahtjeva poslovnih partnera i korisnika s tržišta SAD-a, Kanade, Kine, Japana te zemalja EU-a koji inzistiraju na internetu kao glavnom kanalu prodaje.

"U komunikaciji s poslovnim partnerima s prekooceanskih emitivnih tržišta, došli smo do spoznaje da jednostavnost i određeni tehnološki standardi predstavljaju ključni faktor prilikom odluke o kupovini putem web kanala prodaje. Njihova saznanja i sugestije, zajedno s dobivenim rezultatima putem istraživanja na šest ciljnih skupina, rezultirala su novim webom", pojasnio je Dobrilović. Dodaje da su njihove aktivnosti na prekooceanskim tržištima već neko vrijeme aktualne. Prije godinu dana su otvorili tržišta SAD-a i Kanade. "Uvidjevši potencijal, aktivnosti smo početkom godine bazirali i na preostalim tržištima. Uglavnom, očekivanja su velika i sigurno smo kako će novi internet prodajni kanal biti jedan od temelja našeg budućeg uspjeha na razini ostvarenja povećanja korisnika s prekooceanskih tržišta", kazao je direktor Fleeta. 

Komentirajte prvi

New Report

Close