Što Konzum, Plodine i Diona misle o Lidlovoj agresivnoj kampanji

Hrvatska 8.5.2013. 10:51 Poslovni.hr

Konzum i Diona tvrde kako će cijene uvoznih proizvoda nakon ulaska u EU defintivno biti niže dok iz Gavrilovića poručuju kako će broj takvih proizvoda zasigurno rasti

Trgovački lanac Lidl započeo je agresivnu kampanju u kojoj najavljuju kako će ulaskom u Europsku uniju smanjiti cijene pojedinih proizvoda. Za komentar na Lidlovu strategiju T-portal je upitao maloprodajne lance Konzum, Plodine i Dionu.

Konzum i Diona  tvrde kako će cijene uvoznih proizvoda nakon ulaska u EU definitivno biti niže dok iz Gavrilovića poručuju kako će broj takvih proizvoda zasigurno rasti.

Todorićev Konzum nije pak želio odgovoriti hoće li EU dovesti do manjeg broja domaćih proizvoda u njihovim trgovinama, ali ističu kako će manji troškovi za uvozne proizvode rezultirati nižim cijenama.

Analitičar Damir Novotny za T-portal je naglasio kako će nakon ulaska u EU, unatoč ukidanju carina, strani trgovački lanci ipak biti u prednosti jer imaju dobavljače koji će robu moći plasirati po nižim cijenama.  Novotny  je dodao i kako ćemo zbog većeg PDV-a na hranu i dalje biti skuplji od susjedne Italije i Austrije.

Upozorio je i na nepovoljan položaj Agrokora jer je njegova maloprodaja povezana s njegovom proizvodnjom, ali i dugoročnim odnosima s domaćim dobavljačima. Napominje kako strani lanci nemaju "moralnu" obvezu prodavati domaće proizvode.

  1. Ključne riječi
  2. PLOR (Plodine d.d.)
  3. Lidl Hrvatska
  4. KNZM (Konzum d.d.)
Komentari ( 0 )

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh