Što Konzum, Plodine i Diona misle o Lidlovoj agresivnoj kampanji

Foto: Petar Glebov/PIXSELL Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Konzum i Diona tvrde kako će cijene uvoznih proizvoda nakon ulaska u EU defintivno biti niže dok iz Gavrilovića poručuju kako će broj takvih proizvoda zasigurno rasti

Trgovački lanac Lidl započeo je agresivnu kampanju u kojoj najavljuju kako će ulaskom u Europsku uniju smanjiti cijene pojedinih proizvoda. Za komentar na Lidlovu strategiju T-portal je upitao maloprodajne lance Konzum, Plodine i Dionu.

Konzum i Diona  tvrde kako će cijene uvoznih proizvoda nakon ulaska u EU definitivno biti niže dok iz Gavrilovića poručuju kako će broj takvih proizvoda zasigurno rasti.

Todorićev Konzum nije pak želio odgovoriti hoće li EU dovesti do manjeg broja domaćih proizvoda u njihovim trgovinama, ali ističu kako će manji troškovi za uvozne proizvode rezultirati nižim cijenama.

Analitičar Damir Novotny za T-portal je naglasio kako će nakon ulaska u EU, unatoč ukidanju carina, strani trgovački lanci ipak biti u prednosti jer imaju dobavljače koji će robu moći plasirati po nižim cijenama.  Novotny  je dodao i kako ćemo zbog većeg PDV-a na hranu i dalje biti skuplji od susjedne Italije i Austrije.

Upozorio je i na nepovoljan položaj Agrokora jer je njegova maloprodaja povezana s njegovom proizvodnjom, ali i dugoročnim odnosima s domaćim dobavljačima. Napominje kako strani lanci nemaju "moralnu" obvezu prodavati domaće proizvode.

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve