Ono što je za Južnu Koreju Samsung, a za SAD iPhone, to bi za Hrvatsku trebala postati kravata – globalno sveprisutan predmet kojeg će svi poistovjećivati s našom zemljom, rečeno je na skupu “Kravat(na) diplomacija” koji se u petak održao u Zagrebu u organizaciji Academia Cravatice i Kluba za javnu diplomaciju Hrvatskog društva za UN.
Zaključeno je da Hrvatska ima najbolju priliku za promociju kravate tijekom narednog razdoblja kad se priprema, a od 1. siječnja 2020. i preuzme predsjedanje Europskom unijom. Kako je pojasnio Zvonimir Frka-Patešić, dugogodišnji diplomata koji trenutno obavlja funkciju predstojnika Ureda predsjednika hrvatske Vlade, kravata je prepoznatljivi europski simbol te je i običaj da predsjedavajuća zemlja Vijeća EU daruje kravate nacionalnog dezena eurodiplomatima. “Povijesna je činjenica, koju nitko u svijetu ne osporava, da je nastanak kravate vezan uz Hrvate. Kao što je poznato, hrvatski laki konjanici u 30-godišnjem ratu (1618.-1648), u kojem su ratovali, ugrubo, Francuzi i Nijemci, a Hrvati malo za jedne, a malo za druge, nosili su marame oko vrata koje su prigrlili Francuzi te ih nazivali “cravate”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu